Vraag

nieuwe tv ontvanger

  • 27 May 2020
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Hallo,

Vandaag hebben we nieuwe tv ontvangers gekregen  ter vervanging van onze oude. Nu ik deze wil installeren krijg ik de melding dat het maximum ontvangers is bereikt voor ons abonnement. Schijnbaar zijn de oude ontvangers nog niet van ons abonnement verwijderd. Graag advies hierover.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Andre B.,

Wat is de aansluitdatum die vermeld is in de email? Je mag ze namelijk pas aansluiten vanaf die datum. Je krijgt namelijk dan tijdelijk verruiming van je maximale aantal ontvangers totdat je de oude hebt teruggestuurd hebt naar KPN.

Kun je de serie nummers van de ontvangers die je wel in huis hebt vermelden. Bij voorkeur vanavond.

Hopelijk kan een moderator dan nog de resterende (die je dus niet noemt) afmelden in je gegevens. Waarschijnlijk zijn ze nooit verwijderd.

Ik geef een update naar de mods. Die werken ‘s avonds tot 22:00 uur. Anders wordt het morgen.

Tv kijken kan evt. via de app in smartphone, tablet of Samsung/LG televisie (niet ouder dan 2017).

Evt. wat groter scherm via laptop tv.kpn.com.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Andre B., welkom! Wil je inderdaad je forumprofiel aanvullen met relevante gegevens en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? De serienummers mogen onder ‘persoonlijke opmerkingen’ geplaatst worden. We helpen je graag. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Andre B. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Misschien heb je via een andere weg hulp gekregen? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt.