Beantwoord

nieuwe update

  • 22 August 2020
  • 5 reacties
  • 160 keer bekeken

Na de nieuwe update van digitale televisie start de ontvanger om de haverklap opnieuw op! Zit je net een mooie film te kijken, start hij weer opnieuw op! Ik ben er eigenlijk al goed zat van! Graag hoor ik hoe dit op te lossenĀ 

icon

Beste antwoord door Thijs106 28 August 2020, 19:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik had dit probleem van de week ook bij het kijken van een opname.

's morgens zie ik in de slaapkamer wel eens de decoder opnieuw opstarten, hij staat dan in Stand-By.

Hopelijk wordt dit bij de volgende update opgelost.Ā 

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen Thijs. Welkom op het KPN Forum! Ervaar je de problemen nog steeds met de ontvanger? Als de ontvanger blijft herstarten dan zou ik je willen adviseren om deze een reset te geven. We werken ook aan een update om eventuele issues te verhelpen. Plaats gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen!

Beste Remco,

Ā 

Ik heb contact gehad via de chat van kpn!Ā 

Die gaven het advies om de software opnieuw te installeren, sindsdien geen problemen meer gehad! Dus het lijkt opgelost!Ā 

Ā 

Groet Thijs

Heb hetzelfde probleem. Hoezo resetten of software opnieuw installeren? Dit soort problemen mogen helemaal niet voorkomen. Kennelijk slecht getest. Enorm irritant. En opnieuw software installeren of resetten ga je niet doen als je een film of een uitzending wilt bekijken. Met als gevolg dat het een of twee dagen later weer gebeurd.

Ā 

Not a happy customerā€¦ Ger

Reputatie 7
Badge +13

Beste Remco,

Ā 

Ik heb contact gehad via de chat van kpn!Ā 

Die gaven het advies om de software opnieuw te installeren, sindsdien geen problemen meer gehad! Dus het lijkt opgelost!Ā 

Ā 

Groet Thijs

Fijn dat het gelukt is Thijs. Het zou inderdaad niet vaak mogen voorkomen maar een reset wil dan inderdaad helpen. Ik wens je een fijne dag verder!

Reageer