Beantwoord

Omruilen oude slecht functionerende tv-ontvanger

  • 24 March 2020
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Wij hebben 2 tv ontvangers in bruikleen van KPN. De ene is een Arcadyan uit 2016. Die werkt nog. De oudste, een Morola uit 2012 heeft nu de geest gegeven.

Door de Corona crisis kan ik helaas niet naar de KPN winkel komen (ik ben risico patiƫnt van 70+). Kan KPN een vervangend exemplaar opsturen? Waar kan ik zoiets vragen als jullie me geen antwoord kunnen geven?

icon

Beste antwoord door Nick83 24 March 2020, 18:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De Motorola kunt u hier omruilen:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Zorg dat ie verbonden is en aan staat. Zodat die gedetecteerd kan worden. Als hij echt helemaal niets meer doet, dan zal een KPN medewerker dit voor u moeten regelen. Deze kan dan misschienĀ  gelijk regelen dat die nieuwe ontvanger niet naarĀ een PostNL punt gestuurd word, maar direct naar uw adres.

Bedankt voor de link Slimmerik!Ā  Die Motorola reageerde eerst heel raar op de afstandsbediening. Iets later helemaal niet meer, en ook met het knopje op het kastje is hij niet meer aan of uit te zetten. Paar keer gereset. Weer opgestart etc. etc.Ā Ā  Hij is echt overleden hoor. Ik ga die link van je checken. Dankdank!

Reputatie 7
Badge +20

HoiĀ @Pal, is het gelukt om de ontvanger om te ruilen? Ik ga er wel van uit. Mocht ik in ieder geval nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je.Ā