Beantwoord

Ontvanger

  • 12 December 2020
  • 2 reacties
  • 91 keer bekeken

Hi hoe kan ik een nieuwe ontvanger van jullie krijgen?

Ik heb momenteel 1 ontvanger van ongeveer 4 jaar of langer van jullie gehad toen ik pas bij mijn huidige adres kwam wonen. Hij stond al een paar jaar in de kast omdat ik geen tv had staan beneden maar nu heb ik eentje gekocht maar weet niet waarom hij het niet doet. Kom ik in aanmerking voor een nieuwe ontvanger?

Gr

Anche

icon

Beste antwoord door Anonymous 12 December 2020, 22:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Doet die helemaal niks? Geen enkel teken van leven? Heeft u de schakelaar achterop al omgezet?

Hi hoe kan ik een nieuwe ontvanger van jullie krijgen?

Ik heb momenteel 1 ontvanger van ongeveer 4 jaar of langer van jullie gehad toen ik pas bij mijn huidige adres kwam wonen. Hij stond al een paar jaar in de kast omdat ik geen tv had staan beneden maar nu heb ik eentje gekocht maar weet niet waarom hij het niet doet. Kom ik in aanmerking voor een nieuwe ontvanger?

Gr

Anche

Is het een motorolla, dan kan je vragen of KPN hem om wil wisselen (wat ze dus ook gewoon doen). Het is KPN dus er is geen pro actief beleid hierin, “penny wise pound foolish” is nu eenmaal de marketing slogan van KPN lijkt het.  

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006

Heb je een nieuwer type, dan zou het gewoon moeten werken, en dan zal een andere STB zoals die dingen eigenlijk gewoon ook in de KPN software heten geen enkele toegevoegde waarde geven.