Beantwoord

Ontvanger blijft hangen op 95%

  • 25 October 2020
  • 11 reacties
  • 909 keer bekeken

Zelfde probleem hier sinds gisteren

Ik kom niet verder dan 95%

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 October 2020, 14:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Heb je ook gekozen om de tv ontvanger eerst  terug te zetten naar de fabrieksinstellingen

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Marco0073, welkom! Wil je de stekker er eens minimaal 30 seconden uithalen en het dan nog eens proberen? Als dat niet werkt, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

Alle mogelijke oplossingen geprobeerd 

Reputatie 7
Badge +30

Ik krijg meteen de melding dat er onderhoud geweest is op jouw adres, met het verzoek om ook jouw Experia Box eens te herstarten. Wil je dit ook proberen?

Geprobeerd. Het systeem werkt niet goed!

nu weer de software aan het verwijderen en aan t downloaden

Reputatie 7
Badge +30

Hij blijft weer op 95% hangen? Wil je de laatste drie cijfers van het serienummer van de betreffende ontvanger hier neerzetten? Dat staat onderop de ontvanger.

Hij blijft weer op 95% hangen? Wil je de laatste drie cijfers van het serienummer van de betreffende ontvanger hier neerzetten? Dat staat onderop de ontvanger.

938

Reputatie 7

Dank je @Marco0073, ik heb je daarmee een nieuwe ontvanger kunnen toesturen. Vrijdag komt er een koerier tussen 12.00 en 15.00 met de nieuwe ontvanger, hij zal de oude met stroomadapter ook direct meenemen, dus als je die dan al in de buurt van de voordeur hebt liggen kan dat heel snel. Je hoeft er geen doos bij te doen, de koerier heeft die bij zich. Je zult vrijdag nog een sms'je krijgen als de koerier onderweg is. Laat je daarna weten hoe het gaat met de nieuwe ontvanger?

Reputatie 7

Hoi @Marco0073, is het vrijdag nog gelukt om de nieuwe ontvanger van de koerier aan te nemen? Hoe gaat het daarna met de nieuwe ontvanger?

Ja het is gelukt

dank je

Reputatie 7

Helemaal goed, dat is fijn om te lezen @Marco0073. Veel kijkplezier weer, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.