Beantwoord

ontvanger blijft proberen nieuwe software te installeren

  • 17 November 2020
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Mijn ontvanger download de nieuwe software, wanneer ik probeer te installeren wordt de software opnieuw gedownload.

 

wanneer ik kies voor uitstellen, heb ik beeld, maar zodra ik de ontvanger in stand-by zet probeert ie weer de software te installeren en gaat ie opnieuw downloaden. Kan dit dan ook niet meer stoppen

Heb ook al geprobeerd een frisse herstart te doen, kon dat ook selecteren in het menu, maar  na de frisse install krijg ik geen menu meer ook

 

het gaat on een witte 4K ontvanger.

3c:da:2a:f0:08:32

 

welke opties heb ik nog ?

 

 

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 17 November 2020, 20:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @bb1969 

Je kunt de software beter niet uitstellen. Anders werken de meeste functies niet meer. Om het weer goed te krijgen kun je het beste het volgende doen:

Laat je het weten of die dan wel weer werkt?

Reputatie 1
Badge

Beste @bb1969 

Je kunt de software beter niet uitstellen. Anders werken de meeste functies niet meer. Om het weer goed te krijgen kun je het beste het volgende doen:

Laat je het weten of die dan wel weer werkt?

Deze had ik ook al geprobeerd, nu nog een keer, herstart en installatie nummer 7, maar het positieve is dat het nu opgelost lijkt. 

Reputatie 7
Badge +22

Beste @bb1969 

Je kunt de software beter niet uitstellen. Anders werken de meeste functies niet meer. Om het weer goed te krijgen kun je het beste het volgende doen:

Laat je het weten of die dan wel weer werkt?

Deze had ik ook al geprobeerd, nu nog een keer, herstart en installatie nummer 7, maar het positieve is dat het nu opgelost lijkt. 

Wat fijn dat het nu opgelost is @bb1969, veel kijkplezier! :wink: