Beantwoord

Ontvanger Defect

  • 29 December 2020
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

Mijn ontvanger is defect. Hij doet helemaal niets meer.

Zou deze vervangen kunnen worden.

Type ARRIS VIP 2952.

Groet Marcel

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 4 January 2021, 09:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Kan het aan de voeding liggen?

 

Wacht even op een moderator, kan een paar dagen duren.

Vul dan wel alvast je gegevens in je account op dit forum in. (alleen de moderator (medewerker KPN) ziet deze).

 

Of chat met KPN.

Zie hier.

Kies televisie bijvoorbeeld.

Scrol na beneden en kies voor “ik wil contact”

Scrol ver na beneden en kies "chatten” 

Reputatie 7
Badge +16

Hey @De Ruitjes! Door de drukte op het forum, kom ik er nu pas aan toe om op jouw bericht te reageren: sorry daarvoor! Heb je intussen al contact gehad en is jouw TV ontvanger al omgeruild? Ik hoor het graag.

Hallo,

We hebben nog geen contact gehad en onze ontvanger is nog steeds defect maar is nog niet omgeruild.

We hebben nog 2 ontvangers dus er even één omgeruild maar ik wil hem toch wel omgeruild hebben.

Marcel

 

Reputatie 7
Badge +16

Snelste manier om een omruilafspraak te regelen, is om met ons te bellen: 0800 0402, 7 dagen per week bereikbaar tussen 8 en 22 uur. Houdt het serienummer van de betreffende ontvanger bij de hand, je vindt deze op de onderkant van de TV ontvanger. Wil je het liever via het forum regelen, dat kan dat natuurlijk ook. Wil je jouw postcode, huisnummer, 06-nummer, klantnummer en het betreffende serienummer achterlaten op het KPN Forum profiel? Graag hier een seintje, zodat ik weet dat ik voor je aan de slag kan.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen seintje van je ontvangen, dus ik ga ervan uit dat het gelukt is om een omruilafspraak te maken (en dat je hopelijk al de nieuwe TV ontvanger in huis hebt). Anders weet je ons te vinden!