Beantwoord

ontvanger vervangen

  • 10 December 2020
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb twee ontvangers 1 voor boven op de slaapkamer en 1 voor beneden. Die van boven heeft sinds kort küren. Geluid komt perfect door echter beeld hapert enorm. Modem en tv ontvanger gerest. Ontvanger terug naar fabrieksinstellingen gezet en kabels verwisseld. Software gedownload. Heeft niet geholpen. Graag hoor ik wat te doen. We hebben in Almere een kpn winkel 

icon

Beste antwoord door mvanbeusekom 15 December 2020, 13:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Gebruikt u een switch of draadloze verbindingsets?

Een switch. Heb in de meterkast de experiabox staan. Vandaar naar switch. Switch naar slaapkamer, via kpn WiFi versterker naar ontvanger.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @mvanbeusekom. Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je de beide ontvangers omwisselt van locatie? Verhuizen de problemen dan mee of blijven de problemen op dezelfde locatie maar dan met de andere ontvanger? 

Beste Jeroen,

Bedankt voor je terugkoppeling. Ik heb dit van het weekend getest, en idd de problemen verhuisde mee. Ben naar de KPN winkel gegaan (Kon toen nog) en kreeg probleemloos een nieuwe ontvanger mee. deze werkt weer perfect. Probleem is dus opgelost.