Opgelost: [Storing interactieve tv (online)]: Foutcode AVS-500-5005

  • 27 July 2020
  • 146 reacties
  • 2874 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

146 reacties

Dito bij ons. Heb de router zowel de iTV kastje van het stroom gehaald maar geen oplossing. Niemand de hier iets van af weet?

Reputatie 7
Badge +10

Idem hier. Dank aan @PeterG om mij op de storing te attenderen. Kan ik rustig verder eten 😅


Wilde net een serie terugkijken en het kastje begon toch vreemd te doen 😱

 

Hier idem sinds een klein kwartiertje. Resetten helpt niet.

Zelfe probleem hier.  In de woonkamer alleen handmatig zender kiezen en volume regelen. Is er al een probleem gevonden en/of de oplossing?

Ik heb een storing en kan alleen nog maar zappen

foutcode AVS-500-5005

Hier ook hetzelfde probleem. 
 

ook niet heen en weer kunnen van tussen zenders. 🤷‍♂️

heb het ook. Maar las op de site dat er een storing was. Duurt tot 18:45

Reputatie 7
Badge +10

Storing staat online, dus inmiddels bekend bij KPN. 
Hopelijk snel opgelost 👍

Wij hebben hetzelfde probleem,  alles opnieuw opgestart hielp niet. Tv boven doet het wel ?!?!?! Vreemd. En als je foutcode opzoekt bij KPN zegt die dat code niet bestaat.... 

Pfff, hier idem....  Heb net 2 weken KPN, dus twijfelachtige start :thinking: .   We wachten t af :fingers_crossed:

Nog even geduld ✅✅✅

 

Na de update  kan  ik niet meer iets opnemen  zoek de zender en het programma wat ik op wil nemen zoals ik altijd doe maar als ik op oke druk gebeurd er niets .

kan  toch niet de bedoeling zijn dat na een update het niet meer werkt

 

graag advies  want we zijn al een heel stuk ouder en de tv is een groot stuk van ons leven

Goedemiddag 

de  tv ontvanger blijf op 95 p staan 

had hier voor de ontvanger opnieuw opgestart 
krijg zwart beeld en een blauwe balkje van kpn onder zonder tekst

kom dit door de storing ?

gr Emil

Reputatie 2
Badge

Ik heb deze problemen ook sinds vanmiddag

Ik krijg vanaf 15:00 uuur geen enkel signaal op een tv en de foutcode:AVS-500-5005 op de andere

Goedemiddag 

hier hetzelfde probleem 

geen netflix, omdat de rode knop niet ingedrukt kan worden, en geen zendergids, ontvanger arcedyan HBM2260

heel vervelend allemaal gisteren is namelijk mijn andere  ontvanger of adapter kapot gegaan.

mvg Janitavanburen 

Reputatie 1

Assendelft zelfde probleem.

Gekke is dat kastje van 2de TV in de slaapkamer wel werkt.

Kastjes omgeruild, probleem NIET verholpen. Menu knop blijft niet werken.

Fijn hoor nieuwe menu!

 

Graag snel oplossen KPN!

Hans M. Roeper

 

 

Via alle apps (tv, smartphone) en de website zelfde probleem hier: 500-5005 “Dienstonderbreking".

Zie ook:

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2020/07/27/kpn-storing-kpn-itv-foutcode-avs-500-5005/

Hier ook zelfde foutcode.....balen!

Hier ook het zelfde probleem met code:

 AVS-500-5005

 

Menu werkt niet en heb maar 16 zenders. 
Ik hoop dat dit snel opgelost wordt! 

Hier ook hetzelfde probleem.

Hopelijk snel opgelost

Deze foutmelding heb ik ook. Ik kan geen gids openen of terug kijken. Menu werkt niet maar Netflix wel. 

 

Gr ferdinand

Ik krijg foutcode AVS-500-5005.

volgens KPN op internet / die bestaat die code niet.

Thuis krijg is dus geen menu en geen Netflix.

verdere info kan ik niet vinden. Sowieso klapt de verbinding er de laatste dagen er spontaan meerdere keren uit, waardoor er op opnieuw gestart wordt!

Hier zelfde probleem 

Dit is mijn beeld vanmiddag top KPN 

 

ook zelfde foutcode en al gereset en herstart gegeven 

jammer dat KPN ons niet beter op de hoogte brengt van de problemen

er wordt aangegeven niet te resetten en herstarten maar dat lees je dan op dit forum, kunnen ze beter gelijk op je tv laten zien, gelijk als de foutcode vermeld wordt. 

maar afwachten…

Ineke