Vraag

Oplaadsnoer

  • 31 January 2020
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Gisteren mijn nieuwe iPhone 11 pro ontvangen , mooi toestel alleen helaas de oplaadkabel doet het niet . Hoe kan ik dit oplossen ?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@bokaj 

Dan kan een moderator jou een nieuwe oplaadkabel opsturen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en mobiel nummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reputatie 7
Badge +17

@bokaj Welkom hier op ons Forum! Excuus, deze reactie is later dan verwacht. Heb je ondertussen een oplossing gevonden voor het probleem? Een kapotte oplader valt binnen de garantie. Hier kan je mee naar de winkel gaan. Laat je het weten als ik in deze nog iets voor je kan betekenen? 

Hoi , contact gehad met Apple en vandaag geheel kosteloos een nieuwe kabel ontvangen . Wat een super service van Apple 

Reputatie 7
Badge +17

@bokaj Aaah, bedankt voor de terugkoppeling! Fijn dat het zo goed en snel opgelost is door Apple. Fijne avond verder! :wink:

Reageer