Beantwoord

Oplossing trage tv gids en af en toe dat de beeldscherm vertraagt

  • 24 December 2020
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Wanneer lossen jullie dit probleem als grote bedrijf dit een keer op dit is en blijft lastig

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 31 December 2020, 09:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Spain 1 welkom op het forum.

Op dit forum helpen klanten van KPN elkaar.

Een moderator kijkt wel mee, maar door drukte kan dat een paar dagen duren.

 

Door de update van het nieuwe menu is hij helaas traag.

KPN dacht een oplossing te hebben, maar dat ging niet goed.

Hopelijk heeft KPN snel een goede update.

 

Ik heb de VIP2952 deze week gereset en dan is hij weer een paar dagen iets sneller (maar ook dan niet snel genoeg). Maar alles is meegenomen.

Zie hier voor een reset. 

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Spain 1, De update tegen de traagheid van de tv-ontvanger waar iedereen op zit te wachten zal dit jaar (2020) niet meer worden uitgerold. Dit zal nu in januari 2021 gaan plaatsvinden. De precieze datum is nog niet bekend. Zodra we die wel weten zullen we dat hier natuurlijk melden.

Hou het algemene topic goed in gaten, zou ik willen zeggen. 
 

 

Bedankt voor de uitlegt hebt alles gedaan en de software opnieuw gedownload tv gids reageert beter alleen het beeld blijft af en toe stil staan.

mvg