Beantwoord

Opname probleem itv app

  • 28 December 2020
  • 9 reacties
  • 61 keer bekeken

Helaas is het bij mij niet gelukt. Met de IPhone een programma geselecteerd om op te nemen en dat is wel gelukt, maar wat ik graag wil is dat dit danook in de “gids” zichtbaar is met het bekende symbool zodat ik weet dat de opname gepland is . Dat verschijnt dus niet. De ontvanger opnieuw gestart en de app op mijn telefoon ook.

admin: eigen topic aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 4 January 2021, 15:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Heb jij wellicht een glasvezelabonnement?

Zo ja, kijk je dan wellicht op de TV ontvanger in de gids bij de HD-"Glas" zenders?

Één van mijn grootste ergernissen t.a.v. de diensten van KPN is dat er, ondanks de belofte twee jaar terug, nog steeds geen sprake is van HD-"Glas" op 1 of anders in ieder geval het kunnen bekijken en inplannen van opnames voor HD-"Glas" zenders via de iTV app.

Wjb hier heb ik dus niets aan, je ergernis bij KPN moet je aan hen doen en niet via mijn vraag en ik heb geen glasvezel.

Ik heb nog geen goed antwoord op mijn vraag ontvangen. Kan iemand, bij voorkeur Kpn mij helpen??

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Henricus J, welkom.

Als je een opname plant via de app zie je deze dus niet terug in de gids. Zowel op de app niet als op de tv? 

En met het opnieuw opstarten van de tv bedoel je met de knop achterop? Of echt een reset? En de app heb je verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 

Zou je ook vast voor de zekerheid jouw profiel willen voorzien van gegevens? Mocht ik iets uit kunnen zoeken, heb ik die alvast. 

hallo Bart,

ik heb de echte reset uitgevoerd en de app opnieuw geladen. Ik op de app wel dat de opname gepland is maar op de “gids” is het nog niet goed.

Heel gek, maar bij slechts een geplande  opname geeft de gids dit niet zichtbaar en als ik een serie inplan dan weer wel!!

wat nu??

Reputatie 7
Badge +20

Dus even samenvattend: Als je via de app een serie inplant dan zie je dat wel in de gids, ook op de ontvanger? En ook bij de geplande opnames? Heb je daar nog wat screenshots van?

En een losse opname zie je helemaal nergens? 

Hallo Bart,

gisteren weer getest en helaas. Via de app op mijn IPhone twee programma’s gekozen. 
een eenmalige en een als serie. 
 In de “ geplande” opname staan ze beide wel. 
echter in het gids overzicht niet!!!

erg onhandig is dit. 
ik hoop dat je een oplossing hebt. 
gr. Harrie
 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb zo zelf geen oplossing. Maar ik wil het graag voor je navragen. Zou ik daarbij wel screenshots mogen, dus graag een van de geplande opnames en een van de gids van hetzelfde programma. Dan kan ik dat meegeven.

Hallo Bart,

Fijn dat je mij zo wil helpen. Hierbij de screenshots. Voorbeeld van “De Perfecte

verbouwing”

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat zijn duidelijke foto's. Ik heb zo geen idee waardoor het komt. Ik kan het niet verklaren. Ik heb daarom even navraag gedaan. Als ik daar antwoord op krijg hoor je weer van mij.