Beantwoord

Opname stopt soms plotseling, verschilt per opname

  • 10 December 2020
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Badge

Sinds enkele dagen gebeurt het dat een opname plotseling stopt. Bij het herstarten van de zelfde opname, gebeurt dat wederom. Andere opnames daarentegen lopen zonder problemen door.

Het volgende al gedaan (zonder resultaat): tv-kastje uitgezet, 30 sec wachten en weer aan; Experiabox uitgezet, beide tv-kastjes uitgezet (we hebben er twee, zelfde verschijnsel bij de zelfde opnames), experiabox weer aan en tv-kastjes weer aan. Helpt niet. Opnieuw software geĂ¯nstalleert: helpt niet.

 

Het lijkt willekeur, maar het zijn steeds de zelfde opnames die dit doen.

 

H E L P

icon

Beste antwoord door HaPoe 12 December 2020, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge

Hier is de schrijver van het probleem. Het lijkt nu in de aanloop alles te maken te hebben met de storing van eergisteren, die vermoedelijk al eerder zijn schaduw vooruit wierp.

Alle resets van moden en tv-ontvangers hebben in die periode plaatsgevonden, en verbeterden de situatie niet.

Ik heb op 11 december in de middag nogmaals een reset gedaan van moden en tv-ontvangers, met normaal functionerende KPN-netwerkservers, en ik kan alle opnames weer zonder problemen en haperingen terugkijken.

 

Wat mij betreft kan deze 522077 naar de prullenmand.

 

Hans

Reputatie 5
Badge +8

Hi Hans, dat was vast geen pretje dat je niet lekker naar je opnames kon kijken! Bedankt voor de terugkoppeling, erg fijn dat alles in ieder geval weer normaal werkt :slight_smile: