Vraag

Opname verwijderd

  • 28 June 2021
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Sinds 4 mei is bij ons opname verwijderd. Na 7 telefonische contacten  is het probleem nog steeds niet opgelost. KPN mijn geduld raakt op.  Als het deze week niet opgelost wordt moet ik helaas mijn relatie met u na 40 jaar opzeggen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Als het deze week niet opgelost wordt moet ik helaas mijn relatie met u na 40 jaar opzeggen.

Voor een verdwenen opname??? Die kan overigens niet meer hersteld worden.

Maar goed. Er zijn nog een paar topics met “verdwenen (serie) opnamen”. Ik probeer daar verband in te vinden, dat komt een oplossing ook ten goede.

Dus is het jammer dat je zender en programma niet vermeld, net als die anderen overigens. Zou je dit alsnog willen doen?

 

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons Forum @Sluisweg! Is er op 4 mei een opname verwijderd uit de lijst met opnames, of bedoel je het hele opname pakket? Je hebt 7 keer contact met ons gehad. Wat is daar uitgekomen? Kan ik wellicht nog iets voor je betekenen? In dat geval kijk ik graag mee naar, wat er al besproken is en of er acties uitstaan waar we nu op wachten. 

Je kunt je gegevens invullen in je profiel! Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. De laatste 3-cijfers kun je invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’.

Het is niet meer mogelijk sinds 4 mei de mogelijkheid Opname pakket te gebruiken. 7 maal contact  en na 5 weken zou het hersteld zijn Het is nu 1 juli en nog steeds niets. Krijg wel de volledige rekening dus ook voor de dienst die niet wordt geleverd.   Lisa los het op want anders zit er niet anders op naar een andere aanbieder te gaan.  

Groet Leo klnr***************

Reputatie 7
Badge +17

@Sluisweg Duurt veel te lang zo te horen. Ik begrijp je overweging. Heb zojuist de collega die terugkoppeling zou geven en de afdeling in kwestie gemaild.

Je hoort van me:blush: