Beantwoord

opnamecapaciteit verlaagd na update?

  • 6 August 2020
  • 5 reacties
  • 154 keer bekeken

Afgelopen week is mijn tv ontvanger geüpdatet. Het is me opgevallen dat de opnamecapaciteit nu kleiner lijkt te zijn. Nadat ik zag dat de opnamecapaciteit 0% bedroeg heb ik inmiddels behoorlijk wat opnames verwijderd, maar de teller blijft op 0% staan. Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit?

Alvast bedankt voor de reactie!

Tom

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 August 2020, 11:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 

 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? 

 

Gedaan!

Reputatie 7

Hoi @tom532, welkom op het forum! Beetje vreemd dat die waarde niet aanpast. Ik vermoed dat het hier een weergavedingetje is, en dat je niet daadwerkelijk geen ruimte meer hebt. Geeft hij op beide ontvangers deze waarde? Wil je de tv ontvanger(s) eens resetten. Zo weten we zeker dat de software goed geïnstalleerd staat en dat de ontvangers goed synchroniseren met de server. Ik zou verwachten dat het daarna weer de normale waarde geeft,

Beste Erik,

 

Ik heb alles gereset, en inderdaad werkt de % indicator weer. Echter heb ik nog steeds het gevoel dat de opnamecapaciteit verlaagd is, ik heb erg veel verwijderd en zit nu op 2% vrije ruimte. Weet je hoe dat zit?

 

Groeten,

Tom

Reputatie 7

Het is nog steeds 200 uur die je kunt vullen. Als je veel films of anderszins langere programma's opneemt dan gaat het sneller in uren ondanks dat het aantal opnames dan minder is. Of heb je wellicht veel serieopnames staan? Die zie je dan als 1 item terug in de lijst, maar het is dan eigenlijk een map met afleveringen erin. Op die manier kan het zijn dat je toch eigenlijk meer uren in gebruik hebt dan je denkt.