Beantwoord

Opnames kijken en direct verwijderen

  • 24 June 2020
  • 10 reacties
  • 1872 keer bekeken

Beste, voor de update kon je een opname van een serie kijken en bij de optie knop direct verwijderen en naar de volgende aflevering gaan.

Nu moet je terug naar Menu > opname > Serie > aflevering > verwijderen en dan kan je verder met wat je wilt zien. Zoooo omslachtig, ik hoop dat dit snel wordt aangepast.

Mvrgr., Albert J

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 July 2020, 08:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Albert J, welkom op het forum!

Bedoel je met ‘de update’ de wijziging naar het nieuwe iTV menu? Lukt het niet om een volgende aflevering te bekijken, zonder dat je eerst iets verwijderd? 

 

Je kunt nog steeds met de rode knop direct een geselecteerde opname verwijderen :wink::relaxed: .

Hi @Albert J, welkom op het forum!

Bedoel je met ‘de update’ de wijziging naar het nieuwe iTV menu? Lukt het niet om een volgende aflevering te bekijken, zonder dat je eerst iets verwijderd? 

 

Nee. Als je een opname kijkt, kon je voor de update via de optie knop direct verwijderen, dat kan niet meer. nu moet je eerst stoppen dan weer naar menu verder naar de opname en dan de rode knop. erg omslachtig. ook is het jammer dat je niet kan zien wat je al gezien heb als je het al bekeken heb (dat is een ander probleem).

Je kunt nog steeds met de rode knop direct een geselecteerde opname verwijderen :wink::relaxed: .

maar niet meer als voor de update verwijderen als het afspelen bezig was en dan direct door naar de volgende aflevering. 

Nóóit geweten dat dat tijdens het spelen al kon….

Ik druk altijd op STOP (of TERUG als je al de nieuwe afst.bed. hebt). Daarna kon (en kan, want heb nog oude software) je met de RODE knop de opname wissen.

En nu ik je toch ‘aan de lijn’ heb:

Wat ik vaak doe (vrijwel dagelijks) is opname v.u. de gids starten van een vandaag lopend programma wat ik opneem. Dus niet v.u. de opnamelijst. Maar dat gaat ook met de BLAUWE opties knop. En onder de blauwe knop zijn in de nieuwe software geen opties meer begrijp ik?

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dit is inderdaad niet meer mogelijk met het nieuwe menu, als je gewend bent om het op deze manier te doen is het natuurlijk jammer dat dit niet meer lukt.

In het topic over het nieuwe iTV menu, kan je alles lezen over hoe het nieuwe menu werkt en zie je tips van andere gebruikers, ik hoop dat je snel een andere manier vind om op een voor jou prettige manier met de opnames om te gaan!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik ga het door lezen.

Ik zou het wel leuk vinden als het terug komt.

Opname of serie kijken - kunnen de IT’ers een aanpassing doen aan de een initiaal of logo, zodat je kan zien welke opname je al bekeken heb. het zijn kleine dingen maar zo makkelijk, als je bij serie niet precies meer weet of je afl. 14 nou wel of niet heb gezien als je na 2 weken weer verder wil.

 

:-) gr., Albert

 

Reputatie 7
Badge +20

Opname of serie kijken - kunnen de IT’ers een aanpassing doen aan de een initiaal of logo, zodat je kan zien welke opname je al bekeken heb. het zijn kleine dingen maar zo makkelijk, als je bij serie niet precies meer weet of je afl. 14 nou wel of niet heb gezien als je na 2 weken weer verder wil.

Dit zou ik zelf inderdaad ook wel makkelijk vinden! Alle reacties dit in het topic worden gegeven door gebruikers van het nieuwe menu, worden doorgegeven aan de ontwikkelaars, het kan dus helemaal geen kwaad om jouw bevindingen en wensen daar te benoemen :slight_smile:

kunnen de IT’ers een aanpassing doen aan de een initiaal of logo, zodat je kan zien welke opname je al bekeken heb.

Bij mij gaat een aflevering (v.e. serie) eraf als ik die gezien hebt. Bewaren is tenslotte toch geen optie bij opnemen tegenwoordig.