Vraag

Opnames kwijt door ...systeemfout? En nu?

  • 22 June 2020
  • 7 reacties
  • 362 keer bekeken

De meeste opnames die die heb gemaakt zijn in 1 keer kwijt. Waardoor, ik heb geen idee. Medewerker KPN klantenservice heeft van alles geprobeerd maar had ook geen flauwe idee waardoor het kan. 

En dat maakt mij eigenlijk ook niet uit. Er is blijkbaar niks aan te doen, geen reset, niks..

Software updaten, TV-ontvanger herstarten, het maakt geen verschil.

 

Is dit een vraag? Eigenlijk niet, maar ben benieuwd of meer klanten hier last van hebben.

Verder zou er best een stukje compensatie tegnover kunnen staan, maar dat is helaas niet aangeboden (ook iet gevraagd).

 

Oh ik gebruik op TV beneden de KPN smart TV app. Die heeft onlangs een update gehad, maar daarna heb ik nog programma's bekeken die ik had opgenomen, hier ligt het niet aan.

En dus niet alle opnames zijn verdwenen, dat is het vreemde. 2 oudere opnames heb ik nog en 3 recente (van max. een week terug).


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Joostw79, wat ontzettend zuur dat je een deel van je opnames kwijt bent :disappointed_relieved:  Als opnames verdwenen zijn van het opnameplatform, zijn ze inderdaad met geen mogelijkheid terug te halen.

Maak je alleen gebruik van de Smart TV app? Of heb je ergens anders in huis een gewone ontvanger in gebruik en kijk je wellicht ook nog via de iTV online app op bijvoorbeeld je telefoon? Soms communiceert een apparaat niet helemaal goed met het opnameplatform en worden niet alle opnames getoond. Via iTV online zou de lijst met opnames volledig actueel moeten zijn, heb je al gecontroleerd of daar wellicht meer opnames staan dan je via je tv kunt zien?

Hoi Maja, dank voor je reactie. Ik maak gebruik van Smart TV app op mijn TV beneden en ik heb 3 TV's die met kastje werken. Bij alle TV's zijn dezelfde opnames weg, ook van de KPN iTV app op mijn tablet en telefoon, bedoel je die?

Ik denk dus dat alles weg is van het opnameplatform. 

Jammer dat ik het seizoen van Homeland niet meer kan afkijken.

 

Reputatie 7

Heb jij recent nog een TV ontvanger geretourneerd?

Zo ja, welk type was die TV ontvanger?

Heb je in de iTV app al wel eens bij apparaatbeheer gekeken of daar een onbekend apparaat tussen staat?

Hi. Nee ik heb al heel lang geen ontvanger geretourneerd. Kin je mij uitleggen hoe ik in de iTV app (Andrpid in mijn geval) bij apparaatbeheer kom? De app is vrij 'clean' met weinig opties. 

Reputatie 7

Deze zit onder Profiel -> Instellingen.

Ah gevonden. Dank je. Nee geen vreemde apparaten.. Wel een aantal oude die ik niet meer gebruik. Die heb ik allenaal verwijderd. Geen veramderingem betreft opnames helaas.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Maja, dank voor je reactie. Ik maak gebruik van Smart TV app op mijn TV beneden en ik heb 3 TV's die met kastje werken. Bij alle TV's zijn dezelfde opnames weg, ook van de KPN iTV app op mijn tablet en telefoon, bedoel je die?

Ik denk dus dat alles weg is van het opnameplatform. 

Jammer dat ik het seizoen van Homeland niet meer kan afkijken.

Ai, dan zal alles dat je nu mist, inderdaad verdwenen zijn, excuus hiervoor, ik kan echt niks voor je doen om dit terug te halen :disappointed_relieved: Homeland is ook niet beschikbaar bij het gewone On demand aanbod, anders had ik daar misschien nog iets mee kunnen doen.

Hoe dit heeft kunnen gebeuren is mij een raadsel, zeker aangezien niet alles verdwenen is, de opname functie is dus niet volledig uit geweest wat vaak de oorzaak is van het verdwijnen van vele opnames.