Beantwoord

Opnames lijst verkeerde volgorde KPN tv+ box

  • 25 June 2023
  • 10 reacties
  • 193 keer bekeken

Reputatie 1

Bij het bekijken van opnames (series) wordt een lijst getoond maar die staat gesorteerd op laatste datum van opname.

Dit zou eigenlijk oudste datum opname moeten zijn.

Nu moet je de lijst doorscrollen om bij de opname te komen waarmee je standaard wil beginnen.

Kan dit aangepast?

icon

Beste antwoord door wjb 25 June 2023, 10:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7

Ik heb jouw wens onder punt 42 opgenomen in de feature requests TV+.

Reputatie 7
Badge +9

In de app, die je op de +Box kunt downloaden, kun je  nu al de volgorde omdraaien.

Reputatie 1

Dan zal het ook niet al te veel moeite moeten zijn om het standaard ook in de "native" app aan te passen mag ik hopen.

 

Reputatie 7
Badge +9

Dan zal het ook niet al te veel moeite moeten zijn om het standaard ook in de "native" app aan te passen mag ik hopen.

 

Staat in de Feature Requests zoals hierboven vermeld...dus ja, misschien wel binnenkort...waarom dat niet hetzelfde is, geen idee, zal ongetwijfeld een technisch issue zijn.

Reputatie 2
Badge

Heb sinds kort KPN tv+, vraag me af of bij opnames ook mogelijk zou zijn om te kiezen voor volgorde op alfabet zodat zoeken wat makkelijker is. Zo heb ik verschillende Star Trek opgenomen naar zoek ik me nu rot naar de goede omdat de ‘alfabet functie’ hier niet bij zit.

 

groetjes,

 

Anita

Reputatie 7

Heb sinds kort KPN tv+, vraag me af of bij opnames ook mogelijk zou zijn om te kiezen voor volgorde op alfabet zodat zoeken wat makkelijker is. Zo heb ik verschillende Star Trek opgenomen naar zoek ik me nu rot naar de goede omdat de ‘alfabet functie’ hier niet bij zit.

Ik heb jouw verzoek toegevoegd aan punt 42 van de feature requests TV+. Het verzoek is anders dan die van @Wim123456 maar gaat wel ook over de sortering van opnames.

Reputatie 7
Badge +9

Heb sinds kort KPN tv+, vraag me af of bij opnames ook mogelijk zou zijn om te kiezen voor volgorde op alfabet zodat zoeken wat makkelijker is. Zo heb ik verschillende Star Trek opgenomen naar zoek ik me nu rot naar de goede omdat de ‘alfabet functie’ hier niet bij zit.

Ik heb jouw verzoek toegevoegd aan punt 42 van de feature requests TV+. Het verzoek is anders dan die van @Wim123456 maar gaat wel ook over de sortering van opnames.

In de app (die je ook op de +Box kunt downloaden) kun je onder Opgeslagen de opnamen op alfabetische volgorde zetten.

Reputatie 2
Badge

Heb sinds kort KPN tv+, vraag me af of bij opnames ook mogelijk zou zijn om te kiezen voor volgorde op alfabet zodat zoeken wat makkelijker is. Zo heb ik verschillende Star Trek opgenomen naar zoek ik me nu rot naar de goede omdat de ‘alfabet functie’ hier niet bij zit.

Ik heb jouw verzoek toegevoegd aan punt 42 van de feature requests TV+. Het verzoek is anders dan die van @Wim123456 maar gaat wel ook over de sortering van opnames.

In de app (die je ook op de +Box kunt downloaden) kun je onder Opgeslagen de opnamen op alfabetische volgorde zetten.

Dat is al handig maar over welke app heb je het?

Reputatie 7

Heb sinds kort KPN tv+, vraag me af of bij opnames ook mogelijk zou zijn om te kiezen voor volgorde op alfabet zodat zoeken wat makkelijker is. Zo heb ik verschillende Star Trek opgenomen naar zoek ik me nu rot naar de goede omdat de ‘alfabet functie’ hier niet bij zit.

Ik heb jouw verzoek toegevoegd aan punt 42 van de feature requests TV+. Het verzoek is anders dan die van @Wim123456 maar gaat wel ook over de sortering van opnames.

In de app (die je ook op de +Box kunt downloaden) kun je onder Opgeslagen de opnamen op alfabetische volgorde zetten.

Maar die app wil je eigenlijk niet gebruiken want die is alleen unicast en dat moet je echt niet willen als je de beste kijkervaring (beeld- en geluidskwaliteit) wilt hebben. Nu maakt dat momenteel bij het terugkijken van een opname niet uit want die is sowieso unicast en helaas ook niet in HD met de hoogste kwaliteit. Ik ga er echter wel vanuit dat KPN op korte termijn punt 2 uit de feature requests TV+ op zal pakken en dan wil je dus ook voor het terugkijken van opnames de TV+ app gebruiken en niet de smart-TV app.

Reputatie 7
Badge +9

Heb sinds kort KPN tv+, vraag me af of bij opnames ook mogelijk zou zijn om te kiezen voor volgorde op alfabet zodat zoeken wat makkelijker is. Zo heb ik verschillende Star Trek opgenomen naar zoek ik me nu rot naar de goede omdat de ‘alfabet functie’ hier niet bij zit.

Ik heb jouw verzoek toegevoegd aan punt 42 van de feature requests TV+. Het verzoek is anders dan die van @Wim123456 maar gaat wel ook over de sortering van opnames.

In de app (die je ook op de +Box kunt downloaden) kun je onder Opgeslagen de opnamen op alfabetische volgorde zetten.

Dat is al handig maar over welke app heb je het?

O ja, sorry, had ik er even bij moeten zetten...De KPN iTV-app. In de Playstore KPN intypen, en dan vind je 'm.

Â