Vraag

Opnames van Champions League geven zwart beeld en bij terugkijken zijn het beeld en geluid 10 seconden uit elkaar

  • 30 November 2023
  • 9 reacties
  • 51 keer bekeken

Badge

Ik wilde Champions league wedstrijden terugkijken dat ik had opgenomen. Die startte al niet. Bleef op zwart hangen. Daarna via de gids wilde ik het terug kijken. Maar tussen beeld en geluid zat wel 10 seconden verschil. Maar afgezet. Niet te doen! Weer een voorbeeld van prutswerk! Wanneer stoppen ze eens met testen. Ze zijn nu met ons al een jaar aan het testen en daar mag je ook nog voor betalen. TV+ kunnen ze beter hernoemen naar TV-. Zo vaak storingen en problemen. Het doet absoluut niet wat ze beloven. Iedere week heb je wel een storing. Zwarte, gekleurde , stilstaande beelden, spontaan opnieuw opstarten, ineens wegvallend internet, ik maakte het allemaal mee.

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb het perfect kunnen zien.

 

Hoe is de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox of Box12?

of te wel wat zit daar allemaal tussen.

Badge

Ik heb het perfect kunnen zien.

 

Hoe is de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox of Box12?

of te wel wat zit daar allemaal tussen.

Direct wel maar de samenvattingen niet. Zag in een flits serverproblemen voorbijkomen… dat ligt echt aan de kpn kant. Heeft niks te maken met mijn aansluitingen. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb het perfect kunnen zien.

 

Hoe is de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox of Box12?

of te wel wat zit daar allemaal tussen.

Direct wel maar de samenvattingen niet. Zag in een flits serverproblemen voorbijkomen… dat ligt echt aan de kpn kant. Heeft niks te maken met mijn aansluitingen. 

 

Het kan wel degelijk aan jouw interne verbinding liggen.

Daarom vraag ik het.

 

En kijk ook hoe de box staat.

Beste is op Multicast en vinkje bij “beste beeldkwaliteit” aan.

Voordeel van Multicast, je hebt geen last van het overige internet (en WIFI) verkeer op je netwerk.

Badge

 

Ik heb het perfect kunnen zien.

 

Hoe is de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox of Box12?

of te wel wat zit daar allemaal tussen.

Direct wel maar de samenvattingen niet. Zag in een flits serverproblemen voorbijkomen… dat ligt echt aan de kpn kant. Heeft niks te maken met mijn aansluitingen. 

 

Het kan wel degelijk aan jouw interne verbinding liggen.

Daarom vraag ik het.

 

En kijk ook hoe de box staat.

Beste is op Multicast en vinkje bij “beste beeldkwaliteit” aan.

Voordeel van Multicast, je hebt geen last van het overige internet (en WIFI) verkeer op je netwerk.

Weet je het weer beter dan de KPN netwerkspecialisten…

Badge

 

 

Ik heb nog nooit van de 2853 gehoord.

Via Google wel te vinden, maar KPN had deze niet. 

De eerste KPN tv decoder van Arris decoder van KPN was de Arris VIP 2952 en die is er ook in V2 versie.😊

De 2de KPN tv decoder van Arris is de Arris VIP 5202

 

Wie heeft het over 2853??? Heb ik nergens genoemd. Blijkbaar verwissel je diverse posts. Ik heb het over tv+ icm box 12. Nooit een Arris gehad.

Reputatie 7
Badge +20

Dank je Ruud, mijn excuus.

Hij hoort inderdaad bij een andere topic.

Ik heb de moderator gevraagd om deze te verwijderen.😉

Reputatie 7
Badge +20

 

Ik heb het perfect kunnen zien.

 

Hoe is de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox of Box12?

of te wel wat zit daar allemaal tussen.

Direct wel maar de samenvattingen niet. Zag in een flits serverproblemen voorbijkomen… dat ligt echt aan de kpn kant. Heeft niks te maken met mijn aansluitingen. 

 

Het kan wel degelijk aan jouw interne verbinding liggen.

Daarom vraag ik het.

 

En kijk ook hoe de box staat.

Beste is op Multicast en vinkje bij “beste beeldkwaliteit” aan.

Voordeel van Multicast, je hebt geen last van het overige internet (en WIFI) verkeer op je netwerk.

Weet je het weer beter dan de KPN netwerkspecialisten…

Waar slaat deze reactie op? 😣

Ik weet het helemaal niet beter.😣

Ik probeer je alleen maar te helpen en ik heb deze KPN tv decoder DIW7022 sinds eind april 2023 en al aardig wat ervaring met deze KPN tv decoder. 

 

Maar laat maar, ik laat deze topic verder aan mij voorbijgaan.

Badge

 

Ik heb het perfect kunnen zien.

 

Hoe is de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) verbonden met de Experiabox of Box12?

of te wel wat zit daar allemaal tussen.

Direct wel maar de samenvattingen niet. Zag in een flits serverproblemen voorbijkomen… dat ligt echt aan de kpn kant. Heeft niks te maken met mijn aansluitingen. 

 

Het kan wel degelijk aan jouw interne verbinding liggen.

Daarom vraag ik het.

 

En kijk ook hoe de box staat.

Beste is op Multicast en vinkje bij “beste beeldkwaliteit” aan.

Voordeel van Multicast, je hebt geen last van het overige internet (en WIFI) verkeer op je netwerk.

Weet je het weer beter dan de KPN netwerkspecialisten…

Waar slaat deze reactie op? 😣

Ik weet het helemaal niet beter.😣

Ik probeer je alleen maar te helpen en ik heb deze KPN tv decoder DIW7022 sinds eind april 2023 en al aardig wat ervaring met deze KPN tv decoder. 

 

Maar laat maar, ik laat deze topic verder aan mij voorbijgaan.

Ja, en ik vanaf februari. Ik heb die vragen al zeker tien keer beantwoord. Dan word je vanzelf kregelig! Dus sorry Joop. Ik ben er ook klaar mee. Tot op heden laat kpn en dit forum je in de steek. Iedereen roept wat anders. In februari stap ik meteen weer over. Enorm teleurgesteld in tv+. Klanten worden gebruikt als testers. De app is het enige wat redelijk goed werkt. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Ruud987, jammer dat je dit ervaart! Heb je na het resetten van de TV+ Box de opname nog eens proberen te starten? Ik zie dat je 106 reacties op het forum hebt inmiddels: deze lezen wij niet allemaal door voordat we op een nieuw topic reageren. Het kan dus zeker zo zijn dat we dingen vragen die je al eens eerder hebt beantwoord. Hopelijk heb je hier begrip voor. 

Dat gezegd hebbende: ik zie in een ander topic dat je een Box 12 en SuperWifi 2 punten hebt. Daarmee heb je de boel wel juist aangesloten. Je hebt nog steeds geen switch, splitter, Sonos of andere apparatuur aangesloten? Ik geef jouw feedback in ieder geval intern door.

Reageer