Vraag

Opnames verdwenen na kpn update met nieuwe menus

  • 8 August 2020
  • 9 reacties
  • 235 keer bekeken

Badge

Na de vernieuwing van de menus mis ik een hele boel opnames. Hiernaast was knp al niet meer in staat om op bbc (one, two en first) seriematig op te nemen en nu zijn deze opnames, die ik er iedere week opnieuw handmatig in gezet heb, ook nog een grotendeels verdwenen. Ze zijn ook niet beschikbaar op de app of andere ontvangers. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MKaas, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan liep! Ik weet niet of je al eens op een andere manier contact met ons hebt gehad hierover. Zo niet, adviseer ik je om de ontvanger eens te resetten door via de instellingen de software te verwijderen. Ik ben benieuwd of de opnames dan weer terugkomen! 

Badge

Harde en zachte reset hebben geen verschil gemaakt. 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is erg jammer.. Sorry voor de late reactie wederom.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Weet je nog welke opnames je mist? Als je één of twee voorbeelden kunt mee sturen dan ga ik het uitzoeken!

Badge

Ik heb mijn profiel aangepast. Opnames die ik mis zijn o.a. Een aantal afleveringen van QI donderdags bbc2 in de weken vóór 13 augustus. De aflevering van 13 augustus zelf staat er wel nog op maar die ervoor zijn sinds de update weg. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @MKaas, ik heb nagevraagd waar dit aan kan liggen, maar nog geen reactie ontvangen. Zodra ik meer weet, kom ik er bij je op terug!

Reputatie 7
Badge +30

Ha @MKaas, mijn collega's vragen of je de opnames wel in kunt zien via itv online. Zou je dat eens willen controleren?

Badge

Nee in de app zie ik de opnames ook niet (zie ook eerste berichtje) 

Reputatie 7
Badge +30

Ach, sorry! Bedankt, ik geef dit door!

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels een reactie van de betreffende collega's: er staan geen opnames van QI op het oude platform. Op de nieuwe platform stonden wel de nieuwe opnames, maar die heb je inmiddels ook weer verwijderd, klopt dat? Wij kunnen ze in ieder geval niet terughalen :-(.

 

Â