Beantwoord

opnemen pakket

  • 6 November 2020
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

In de uitleg staat dat het opnemen pakket gratis is bij twee ontvangers. Heb een tijdje terug 1 ontvanger omgeruild voor een 4k ontvanger. Heb er dus nog steeds twee.

Bij het omzetten door kpn is toen het opnemen pakket er uit gevallen. Heb deze zelf weer aangezet, en was toen nog gratis.

 

Maar nu heb ik internet snelheid opgehoogd, en ineens is dit niet gratis meer. Hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door Iris Tilburg 12 November 2020, 13:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Iris Tilburg. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je ineens voor het Opnemen Pakket moet gaan betalen, nadat je de snelheid verhoogd. Ik zoek dit graag voor je uit. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

bedankt. Ik heb al telefonisch contact gehad. Bleek iets niet goed te zijn gegaan met wijziging op het pakket. Is nu aangepast.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het inmiddels is aangepast. Als je in de toekomst onze hulp nodig hebt, dan horen we dat graag van je!