Vraag

Opnemen van BBC First, Canvas en VRT1 lukt niet

  • 29 March 2024
  • 40 reacties
  • 777 keer bekeken


Toon eerste bericht

40 reacties

Beste meelezende KPN-medewerker, wat is jullie reactie hier op? Het opnameknopje bij VRT en Canvas ontbreekt in de app (in elk geval bij iOS). Maar kennelijk niet bij iedereen, gezien de reactie van Donald. We betalen €60,- voor een functie die slechts gedeeltelijk werkt.

Reputatie 7
Badge +24

Hi all, 

Bedankt voor het doorgeven, ik weet voldoende. Ik heb het onder de aandacht gebracht bij onze technische mensen. 

@KWPr schreef 

We betalen €60,- 

Bij mijn weten kost de tv dienst €12,50.

Reputatie 2

@KWPr schreef 

We betalen €60,- 

Bij mijn weten kost de tv dienst €12,50.

 

Die kost maar 9 eur!

Reputatie 7
Badge +20

@KWPr schreef 

We betalen €60,- 

Bij mijn weten kost de tv dienst €12,50.

 

Die kost maar 9 eur!

 

“oude KPN tv decoder” bruikleen € 10,-- per maand.

De nieuwe Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) € 12,50 per maand.

2de KPN ontvanger (oud of nieuw) € 5,-- per maand (extra) en gratis opname pakket (los € 4,99 per maand).

 

€ 60,-- is inclusief internet (vanaf € 42,50 per maand) en 2de KPN tv decoder.

Als je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt.  (abonnement KPN tv+)

Wij hebben de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem is niet verholpen. Er kunnen geen programma’s opgenomen worden van bv. BBC First, VRT en Canvas via de app. Gelukkig wel via de TV. Maar dat is niet handig. Het is nu niet meer mogelijk een programma op te nemen als je niet thuis bent en later thuis terugkijken.

Kun je aangeven, @AnnaEN, wat voor apparaat dit is (merk en type). Want het moet gewoon kunnen om opnames in te plannen, dus hier is iets geks aan de hand. 

Wij hebben de ARRIS VIP 2952 V2

Reputatie 7

Wij hebben de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem is niet verholpen. Er kunnen geen programma’s opgenomen worden van bv. BBC First, VRT en Canvas via de app. Gelukkig wel via de TV. Maar dat is niet handig. Het is nu niet meer mogelijk een programma op te nemen als je niet thuis bent en later thuis terugkijken.

Kun je aangeven, @AnnaEN, wat voor apparaat dit is (merk en type). Want het moet gewoon kunnen om opnames in te plannen, dus hier is iets geks aan de hand. 

Wij hebben de ARRIS VIP 2952 V2

Erik bedoelt het merk en type van het apparaat waarmee je via de app een opname in wilt plannen.

Ook wij hebben dit probleem. Met iPad 6e generatie, iOS versie 17.4.1. Ben toch benieuwd hoe dit nu opgelost gaat worden?

Het zal met een volgende update opgelost (moeten) worden. In de eerstkomende zit het nog niet.

Abonneer op onderdeel Product Updates om via e-mail update notificaties te krijgen.

Badge

Nog eens dezelfde klacht:

sinds vandaag kan ik met mijn IPhone geen programma’s van onder andere de VRT en Canvas opnemen, wat tot vandaag geen problemen opleverde.

op de tv-ontvanger is het opnemen van deze zenders nog wel mogelijk.

is dit een probleem dat alleen bij iPhones voorkomt? En is er een oplossing?

Het betreft hier een iPhone 12 met de meest recente update van besturingssysteem en de laatste versie van de app

Reputatie 7

is dit een probleem dat alleen bij iPhones voorkomt? En is er een oplossing?

Dit is Inderdaad een probleem dat alleen op iPhone en iPad speelt.

Er zal vast wel een oplossing gaan komen immers op Android werkt het wel en dus zal het op iOS/iPadOS ook wel gaan werken.

Badge

intussen werkt het weer

sinds 7 mei kan ik geen vrt zenders meer opnemen  via mijn ipad 

zijn hier meer klachten van

Badge

Het ging hier ook weer even goed, maar gisteren was het weer mis op de Iphone

Badge

Ik kan geen opname maken via de iPhone van o.a. VRT of Canvas

Reageer