Beantwoord

opnemen van film lukt niet na veranderen gids

  • 24 August 2020
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Sinds gisteren is onze Telfort tv gids ge-update naar de KPN gids.

Het ziet er allemaal prima uit, maar ik kan ineens geen films meer opnemen vanuit de gids. Voor alle andere programma’s kan ik ik wel een opname plannen, maar niet meer voor films. Bij Telfort kon dit wel. Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door Jetje63 27 August 2020, 13:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Jetje63, welkom op ons forum. Wat ontzettend lastig dat het niet lukt om een film op te nemen. Krijg je een bepaalde (fout)melding als je probeert om een film op te nemen? Zou je de tv-ontvanger eens kunnen resetten? Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Laat je weten of dit het probleem heeft verholpen? Ik hoor het graag van je!

Hoi Ron. Het bleek iets tijdelijks. Inmiddels is het probleem opgelost.

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de update. Goed om te horen dat het probleem is opgelost! Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :relaxed:

Reageer