Beantwoord

oude tv ontvanger

  • 11 December 2020
  • 3 reacties
  • 172 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

verzoek gehad om oude tv ontvanger retour te zenden om te recyclen wat nu als ik deze al naar de milieustraat heb gebracht ?

icon

Beste antwoord door cak 13 December 2020, 16:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ai….

Foutje bedankt. Hij was en is niet van jouw namelijk. Zoiets doe je alleen met je eigen oude spullen.

Het was toch wel een Motorola hè? (...). Want met een Arris of Arcadyan zou KPN iets minder ‘blij’ zijn.

:small_blue_diamond: Die dingen gaan ook nog wel eens verloren bij verhuizing, brand e.d. dus er is vast wel een mouw aan te passen. (Diefstal heb ik nog niet vernomen; voor een ander zijn ze onbruikbaar en dat weten de inbrekers doorgaans wel.)

Een KPN moderator zal hier nog reageren.

Reputatie 7
Badge +15

@cak Welkom op het forum. 

Dat is een mooi stukje vooruit denken, alleen is het inderdaad niet helemaal de bedoeling! Ik controleer graag voor je of ik hierin nog iets voor je moet doen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 

 

Wat een gedoe, snel mijn kennis gebeld die de oude apparatuur heeft meegenomen om naar de milieustraat te brengen en gelukkig had deze het nog niet gedaan zodat ik de apparatuur alsnog zal terug te zenden.

met vr. groet