Beste KPN,
Het is zeer raar. In de KPN winkel krijg ik te horen dat ik nu een abonnement kan aanvragen bij KPN voor internet en TV ofwel Hussel Thuis, let wel met ingangsdatum 8 mei 2020.
De overstap wekker geeft ook aan, u kunt overstapppen.
Op 8 mei stopt mijn jaarcontract bij Telfort.
Zo gezegd, zo gedaan.
Je vult in:
- Super WiFi
- overstap service per 8 mei 2020
- Nummerbehoud op huistelefoon
- etc
Nu na 24uur nog steeds geen bevestigingsmail gehad.
Dan open je een chat met de klantenservice, daar wordt verteld ik vermoed dat je nog niet kan overstappen, want ik nog niks vinden op je postcode en huisnummer. Vreemd ik heb toch een mail gehad, “bedankt vóór uw bestelling we gaan voor u aan de slag”.
Hoe weet ik nu of mijn aanvraag wordt geaccepteerd.
Medewerkster klantenservice zegt juist dat wanneer je aanvraag mislukt je niet op de hoogte wordt gebracht. Dat is wel vreemd.
Wanneer gaat KPN ermee aan de slag als je in het weekend besteld via de site? Dat weet niemand.
Leest KPN de aanvraag wel goed? Je geeft als klant aan dat je pas wil overstappen per 8 mei 2020. Wettelijk gezien mag ik dus op 8 april of eerder al aangeven dat ik wil stoppen bij Telfort.
Ik wil graag de super WiFi omdat dat hier een welkome oplossing is. Ook had ik net iets meer voordeel dan wanneer ik het huidige abonnement laat doorlopen na 8 mei bij Telfort en afwacht tot het van de zomer vanzelf KPN wordt. Mobiel is sinds januari al vanzelf van Telfort naar KPN gegaan en daar willen we nog niets aan veranderen.
Wie kan mij meer vertellen over overstappen van Telfort naar KPN en of mijn aanvraag goed verloopt? Heb inmiddels 2x de aanvraag gedaan, neem aan dat je maar 1x een abonnement geactiveerd krijgt. En neem aan dat je hoe dan ook bericht moet krijgen. En inderdaad wordt de datum 8 mei wel goed geïnterpreteerd omdat je bij aanvragen van abonnement geen opmerkingen kan plaatsen.
Hoor graag van iemand.