Beantwoord

Pakket wijzigen

  • 21 August 2020
  • 3 reacties
  • 134 keer bekeken

Beste wij hebben een gratis pakket FOX sport als wij dat willen wijzigen met Ziggo sport 

 

Kan dat en moeten wij dan 2,00 bij betalen of is dat niet mogelijk

 

mvg

 

Gijs van Lit

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 August 2020, 10:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Gijsl ,

Als je een wat ouder abonnement  hebt, bijvoorbeeld op de voorwaarden van KPN Compleet, dan heb je vaak een gratis extra zenderpakket : Het Fox-Sports-pakket of het pluspakket. 

Je kunt dan maandelijks dit gratis pakket wijzigen. Je hoeft dan niet bij te betalen. 

Je kunt deze keuze aangeven via Mijn KPN, een andere mogelijkheid is om even te bellen met 0800-0402. 

 

Het Ziggo-Sportpakket is niet één van de pakketten die je gratis kunt krijgen bij KPN Compleet. Dit pakket dien je altijd apart bij te bestellen. Dat kan ook via Mijn KPN of via 0800-0402. 

Reputatie 7
Badge +20

@Gijsl Nee, dat kan helaas niet zoals Noordzee al aangeeft. Ziggo Sport is geen onderdeel van KPN Compleet

Reputatie 7
Badge +20

Ziggo sport is van Ziggo en KPN mag dat zo wie zo niet gratis aanbieden, helaas.

Als ik het goed heb kan je kiezen tussen Pluspakket en Fox sport bij KPN compleet.