Beantwoord

Pluspakket aanbieding

  • 6 November 2020
  • 10 reacties
  • 137 keer bekeken

Reputatie 1

Wanneer ik gebruik wil maken van het pluspakket aanbieding zie ik dat er maar voor 3 maanden op de wijzingspagina staat terwijl het 6 maanden moet zijn. Hoe kan dit

 

6 maanden gratis kijkplezier

We zijn blij dat je klant bij ons bent. Daarom hebben we speciaal voor jou een mooie aanbieding. Probeer 6 maanden gratis FOX Sports, het Pluspakket of Ziggo Sport Totaal. Hieronder lees je meer over de pakketten.

icon

Beste antwoord door Niek_ 16 November 2020, 12:01

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Daar gaat ergens iets niet goed ben ik bang @MMaas. Kun je jouw forumprofiel eens aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Vervolgens mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan kijk ik met je mee. 

Reputatie 1

Ik heb het een en ander ingevuld. Cijfers rek.nr. niet. Gaan niet alles prijsgeven

Reputatie 5
Badge +8

De gegevens die je ingevuld hebt kunnen alleen jij en ik (en mijn directe collega's) zien hoor. Maar de laatste cijfers van je rekeningnummer zijn in dit geval niet per se nodig :) 

Wat betreft de actie. Het kan inderdaad zijn dat we een pakket naar keuze 6 maand gratis hebben aangeboden zoals je aangeeft. Echter, bij het activeren zie jij dat het maar 3 maanden loopt. Zou jij voor mij nog een schermafbeelding willen maken van de plek waar je ziet dat het maar 3 maanden geldt in plaats van 6? Dan kan ik dit aankaarten. Ook ontvang ik graag nog een schermafbeelding van de mail die je hebt gekregen met daarin het aanbod. 

Reputatie 1

Helaas kan ik de mail niet terugvinden of de pagina in mijn account waar ik het stukje uitgeknipt heb. 
mocht ik het vinden dan meld ik mij weer 

Reputatie 1

Hierbij een foto van het scherm 

 

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb de foto's opgeslagen en even verwijderd omdat hier persoonlijke gegevens te zien waren :) Ik ga hier verder mee aan de slag! Zodra ik nieuws heb kom ik bij je terug. 

Reputatie 5
Badge +8

Klopt het trouwens dat je het Fox Sports pakket en het ZIggo Sport pakket wel voor 6 maanden gratis aan kan vinken? In mijn systeem zie ik bij die pakketten de optie wel namelijk, maar ook ik zie bij het Pluspakket alleen de optie voor 3 maanden. 

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb ondertussen een reactie gekregen dat de optie voor 6 maanden Pluspakket gratis weer beschikbaar moet zijn @MMaas . Zie je deze zelf ook staan? Anders kan ik de optie voor je aanvinken, mocht je dit graag willen. 

Reputatie 1

Hij staat nog steeds op 3 maanden. Wanneer jij hem kunt aanvinken dan graag. Betekend dat overigens dat ik daarna niets meer hoeft te doen om 6 maanden van het pluspakket te kunnen genieten?

Alvast bedankt voor de moeite en de aandacht.

 

Menno Maas

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb bij deze het Pluspakket 6 maand gratis voor je aangezet @MMaas. Het Pluspakket moet binnen enkele uren zichtbaar zijn. Je hoeft zelf niks meer te doen. 

Wil je na de 6 maanden gratis geen gebruik meer maken van het Pluspakket, dan dien je het Pluspakket over 6 maanden (of eerder) zelf weer uit te zetten in MijnKPN. Als je niks doet, dan houd je het Pluspakket en ga je hier na de 6 maanden gratis maandelijks €6,99 voor betalen. 

Ik hoop dat het zo duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Reageer