Vraag

Pluspakket korting weg bij oud Telfort abonnement

  • 21 September 2021
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Goedenavond,

wij hebben ons oorspronkelijke abonnement via Telfirt afgesloten en hier zeker de afgelopen 5 jaar niets aan veranderd. ik snap dat er tussentijds wat prijsstijgingen hebben plaatsgevonden, prima. Maar nu zie ik ineens dat bij de factuur van maart 2021 er geen pluspakket korting meer wordt gegeven en ik dus ineens ca 11 euro per maand meer betaal. Hoe kan dit? ik dacht dat wij als consument niets zouden merken van de overname. ik hoor graag hoe dit zit.

 

Met vriendelijke groet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Blondie1986 

 

Voldoe je nog wel aan de voorwaarden voor die korting?

Volgens mij krijg je die korting alleen als je ook een mobiel abonnement van Telfort hebt.

Is je mobiele abonnement opgezegd, verlengt via KPN of wellicht ben je naar een andere provider gegaan?

hai gesp, 

bedankt voor je reactie. we hadden tot augustus/september 2019 nog n mobiel abonnement bij Telfort. Dus om dan nu anderhalf jaar later dan ineens die korting te schrappen vind ik een beetje vreemd. 

Reputatie 7
Badge +18

Dan heb je misschien wel geluk gehad dat je nog zolang korting kreeg.

Je kan altijd bellen met de klantenservice op 0800-0402 (gratis) om het na te vragen waarom die korting is vervallen.

Of je kan hier je profiel (https://forum.kpn.com/settings/profile) invullen, dan kan een KPN medewerker (moderator) er naar kijken zodra jouw topic aan de beurt is.

Reputatie 7
Badge +17

@Blondie1986 Je hebt dan inderdaad geluk gehad. Je hoort de CombiVoordeel alleen te krijgen i.c.m. met mobiel.Â