TV beeld hapert en geeft soms blokjesbeeld. Geluid is goed. Diverse malen opnieuw modem en kastje opnieuw opgestart. Software geüpgraded. Maar niets helpt tot nu.
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineelTV beeld hapert en geeft soms blokjesbeeld. Geluid is goed. Diverse malen opnieuw modem en kastje opnieuw opgestart. Software geüpgraded. Maar niets helpt tot nu.
Beste antwoord door Thomas van KPN
Bekijk origineelGoedemorgen, is de tv ontvanger direct met een kabel aangesloten het modem of zit er iets tussen zoals een switch of draadloze verbindingsets?
Thijs, zit je toevallig in de omgeving Nijmegen? Daar is een storing gaande.
Heb hetzelfde probleem, sinds afgelopen vrijdag ineens Ik heb er ook al een topic voor aangemaakt:
Hoi
Ervaar je dit probleem nog steeds?
Zoja, denken we natuurlijk graag even met je mee!
Op onze site is hier ook een speciaal stappenplan voor: Oplossen van slecht of haperend beeld
Als je er daar niet mee uit komt ben ik benieuwd naar je antwoord op de vragen die hierboven gesteld worden!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.