Beantwoord

Probleem met KPN

  • 2 November 2020
  • 12 reacties
  • 107 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb sinds dat Telfort KPN is geworden problemen met mijn tv opnames en inplannen van opnames.
Helaas is er elke keer dat ik bel een storing met KPN waardoor ik niemand aan de lijn krijg.
Ook zie ik nergens een e-mailadres / mogelijkheid tot chat.. dit is waardeloos.

Oude telefoonnummer van Telfort is volgens het bandje ook niet meer ingebruik en wordt verwezen naar 0800-0402, maar als dat nummer door een technische storing niet te bereiken is , hoe bereik ik KPN dan ?

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 November 2020, 09:44

Bekijk origineel

12 reacties

Hallo @MS.1982 , de migratie van TFT naar KPN staat daar helemaal los van, was puur administratief.

Er zijn wel wat software issues met de tv-decoders, zie daarvoor het desbetreffende topic.

Het TFT-nummer is niet meer beschikbaar, TFT-forum is gesloten, alleen nog leesbaar.

Het enige contactnummer is van KPN, 0800 0402.

 

 

Beste JanD. 
Bedankt voor de snelle reactie. Het telefoonnummer van KPN is ook buiten gebruik , door een technische storing. Dat is al sinds 25 oktober , toen heb ik mijn problemen ervaren ook met dat tvopnames e.d.

Is er ook een e-mail waar ik heen kan sturen , want chat of andere contactgegevens kan ik niet terug vinden. 

 

Hallo @MS.1982 , 0800 0402 werkt gewoon, net nog  geprobeerd 

KPN kun je niet mailen, wel chatten.

 

puur toeval dan, want nu ik bel , geeft het bandje aan wegens storing is KPN niet te bereiken.

 

puur toeval dan, want nu ik bel , geeft het bandje aan wegens storing is KPN niet te bereiken.

 

Hallo @MS.1982 , zojuist weer geprobeerd, 0800 0402, om 12u22, wordt gewoon opgenomen.

 

hoe kan ik kpn bereiken voor een nieuwe tv ontvangst kastje sinds ik bij kpn ben niks als ellende en als ik wil bellen zit ik lang in de wacht voor 1 euro per minuut

Reputatie 7
Badge +17

Welkom hier op ons KPN forum @MS.1982! Fijn dat je ons gevonden hebt. Wat gek dat je ons telefonische niet te pakken krijgt. We zouden gewoon bereikbaar moeten zijn. 
Ik wil je hier ook graag verder helpen. Mijn reactie komt wat laat i.v.m. de drukte hier,excuses daarvoor. Laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen in deze kwestie. :hugging:

Hallo Lisa. 
Ik heb me inmiddels afgemeld op dit forum. Althans ik heb daar om gevraagd.
Ook stop ik met mijn abonnenent binnen kort. Het is waardeloos , veel storing , en ook jullie klantenservice geeft aan dat er een storing is wanneer ik bel. De verbinding wordt dan verbroken.

Ik ben er helemaal klaar mee en ik wil mij ook afmelding voor dit forum. Maar ik zie nergens hoe ik dat kan doen ?
Groeten M.S.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @MS.1982! Jammer om te horen, maar begrijpelijk natuurlijk. De berichten op ons Forum blijven altijd bestaan. Ik kan ervoor zorgen dat je KPN ID (nodig om in te loggen op MijnKPN en dus het Forum) wordt opgedoekt. Dan kun je niet meer inloggen op het Forum en dus op MijnKPN. Als je dit graag wilt, laat het dan even weten. :blush:

Hallo Lisa, 
Graag als het forum account gesloten kan worden zou dat heel fijn zijn.
Alvast bedankt.

Vriendelijke groet
M.Smith

 

Ik wil wel gebruik blijven maken van MIJN KPN account voor de facturen en mijn prepaid telefoonnummer.

Reputatie 7
Badge +17

Komt voor de bakker @MS.1982 :blush:

Reageer