Beantwoord

Problemen bij omruilen VIP1853

  • 21 March 2024
  • 4 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik kreeg onlangs mail van KPN, omdat mijn TV ontvanger, de VIP1853, verouderd zou zijn en binnenkort niet meer zou werken. IK heb alle stappen gevolgd, ingelogd bij KPN, maar loop steeds vast met de melding ´Oops, er gaat iets mis!´  Ik kom niet verder dan het invullen van mijn klacht, met het antwoord: bedankt voor je feedback´ Hoe los ik dit op? Heeft dit ermee te maken dat ik oorspronkelijk klant ben van Xs4all? Zelden zo´n slecht functionerende website gezien….

icon

Beste antwoord door RBxx 21 March 2024, 20:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Pipstra 

Gaat het om deze link? https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/omruilen-tv-ontvanger

Er zijn al een aantal dagen problemen met deze link. KPN is druk bezig met een oplossing.
Hopelijk is het snel opgelost. Je kan ook bellen met klantenservice 0800-0402.

Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur, zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Pipstra , ik hoor zojuist dat de omruiltool weer naar behoren werkt. 

Reputatie 7
Badge +24

De omruiltool werkt alleen als u een modem van KPN heeft. Bij een Fritzbox werkt de tool niet.

En waarschijnlijk heeft @Pipstra een Fritzbox? 

Reputatie 7
Badge +21

Dat zou kunnen, maar de omruiltool werkte helemaal niet ongeacht welke modem/router.

Reageer