Beantwoord

Problemen met de YouTube app op de ontvanger

  • 4 July 2021
  • 50 reacties
  • 490 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

50 reacties

Badge

Nu,15 min later,laad hij nog wel lang maar hapert nu niet meer middenin een liedje,dus wel iets verbetering.

Volgens mijn man zei de monteur destijds dat we 100 binnen kregen en de speedtest geeft aan op 5 meter van de router download 28.1

Opload 10.1

 

We betalen bijna 80 euro per maand en het is zonde om hier problemen mee te hebben

hallo @DirkNatas Klootwijk ,

ik heb een 50 mb abonnement en ik haal net de 10 down en 4 up ook i.c.m een v10 de abonnementen bij kpn zijn tot abonnementen. 50 mb is het minimale abonnement wat er is dus kan het niet goedkoper.Heeft u er ook een kabel tussen zitten die van 2 kabels naar 1 gaat?(pairbonding)Zonder die kabel kunt u geen 100mb krijgen.

maak anders een foto van het isra punt

Badge

Sorry,wat is een isra punt?

op deze website staat het duidelijk uitgelegd: https://www.xs4all.nl/service/installeren/internet/wat-is-een-isra-punt/

Badge

 

Dit bedoel ik niet.Ik bedoel het witte aansluitpunt waar de v10 op is aangesloten

zoals dit

 

daar moet dan een zogenoemde "y" kabel in anders kan je in jouw geval sowieso de 100mb niet halen

 

Badge

Nou,ik kan je vertellen dat ik zo'n ding niet ziet,alles zit hier in meterkast en de stekker van de v10 die zwarte ,die gaat hier naar toe

 

Badge

De y kabel hangt in de midden onderaan

Badge

 

Die adapter van de V10 ziet er wel raar uit waar heb je die vandaan? Dat is in ieder geval niet de originele.Je heb wel de y kabel dus dat ziet er goed uit.Kan je een foto maken van de achterkant van de adapter? Branden de L1 en L2 lampjes ook allebei?

Services brandt ook rood dus ik zou de experia box ook een reset geven door een kleine paperclip in het reset gaatje te doen totdat power rood brandt,Werkt dit niet stel ik voor dat een KPN moderator een nieuwe experia box opstuurt.

Reputatie 7

Het rode lampje daar doet inderdaad vermoeden dat er iets niet goed gaat, dat zou kunnen zijn dat een van beide aders geen signaal geeft. Na een reset zal het modem de verbinding opnieuw maken met het netwerk, met beide aders. Het kan zijn dat dat losstaat van het probleem met YouTube, maar het kan er ook in meespelen. Daar komen we maar op 1 manier achter :slight_smile:

Badge

Dit Is de adapter,heb hem nu reset gegeven maar alleen L1 brandt en 2 dus niet

Badge

Service blijft rood branden na de resethelaas

Dan lijkt me dat @Jasper een nieuwe experia box moet opsturen.Die adapter is anders dan mijn adapter,daar staat het merk netbit op. wie heeft de verkeerde @Jasper
 ?

Reputatie 7

Ik heb een monteur voor je ingepland @DirkNatas Klootwijk, voor morgen tussen 12.00 en 14.00. Mocht die tijd niet gelegen zijn kan je het beste bellen met 0800-0402, zij kunnen de afspraak het makkelijkste samen met je verplaatsen. 

Het signaal lijkt maar op een van beide aderparen binnen te komen, dat geven de lampjes achterop het modem aan en de meting die ik net heb gedaan (die gisteren niet werkte) bevestigd dat. Een nieuw modem maakt daarbij geen verschil, die krijgt hetzelfde resultaat dan. Je kunt het vergelijken met een weg waar een gat in zit, dat gat herstel je niet door een nieuwe auto (of Experia Box) te gebruiken :wink:

Badge

Manheeft mail binnen @Jasper .zullen zien of er oplossing voor is,dankjewel ook @martijn197108  voor jullie antwoorden  hier,ik laat weten hoe of wat

Reputatie 7

Hoi @DirkNatas Klootwijk, ik zie dat de monteur een kabel in de centrale heeft hersteld en dat het tweede aderpaar daarmee hersteld is. Is daarmee ook een verschil te merken als je YouTube kijkt? :slight_smile:

Badge

@Jasper ja even tijdje geprobeerd maar lijkt nu idd beter te gaan,super!!dankjewel 

Ook @martijn197108 super bedankt voor t meedenken,

We gaan ff genieten van heerlijke muziek zonder haperingen,

Groetjes Natas

Hallo @DirkNatas Klootwijk ,

Superfijn! Wat heeft de monteur gedaan om het op te lossen?

Badge

@martijn197108 er was bij het buitenkastje een draad los vandaar dat er maar 1 lijn brandde,en de server natuurlijk ook rood

Draad aangesloten,2 lampjes brqnden en de server nu op groen en moet zeggen tis beter,nu heb ik er vandaag nog niet veel tijd voor gehad om you tube lang te luisteren wat wel de bedoeling was maar hij deed t ql wel beter dat eventjes dat ie aan staat

Hallo @DirkNatas Klootwijk ,

Oke,dat is fijn als het goed is is de snelheid ook hoger.

Groet Martijn

Reputatie 7

@Jasper ja even tijdje geprobeerd maar lijkt nu idd beter te gaan,super!!dankjewel 

Ook @martijn197108 super bedankt voor t meedenken,

We gaan ff genieten van heerlijke muziek zonder haperingen,

Groetjes Natas

Helemaal goed, graag gedaan! Veel kijk- en luisterplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: