Problemen met inloggen op tv-ontvanger + abonnement ongevraagd gewijzigd

  • 9 December 2020
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Dan zou een reset inderdaad voldoende moeten zijn. Hopelijk is het met de nieuwe ontvanger helemaal opgelost. Zo niet: weet je ons te vinden!

Nog steeds niet opgelost.

De nieuwe ontvanger die zou worden verzonden is dus niet verstuurd blijkt na wederom een telefoongesprek van een klein uurtje.

Online had ik een extra Digitenne kastje besteld voor de bovenverdieping.

Blijkt dat het systeem tegelijkertijd mijn interactieve kastje heeft verwijderd uit mijn abonnement.
Tijdens het gesprek met twee werknemers blijkt dat zij geen nieuw kastje kunnen opsturen met de korting die ik kreeg bij het afsluiten van mijn contract.

Waarom zou ik door een fout in jullie systeem meer moeten gaan betalen per maand?

Situatie afsluiten contract:
Internet & Televisie 6 maanden voor €35,00, daarna €47,50

Aanbod KPN na fout systeem:
Internet & Televisie 6 maanden voor €40,00 daarna €47,50

Daarnaast heb ik door de fout in het systeem ook nog een tijdelijk abonnement moeten nemen op een andere provider om überhaupt televisie te kunnen kijken in onze woonkamer.

Ik zou eerder meer korting moeten krijgen dan dat ik meer moet betalen.

Nu al twee weken geen interactieve televisie, ook via de website niet.

Klantnummer: ****

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, omdat het nu niet alleen meer over reset van tv-ontvanger gaat.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SVH010, welkom hier. 

Ik heb even meegekeken. Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad met een collega en dat er een oplossing is gevonden. ITV is weer toegevoegd en het deel wat je mist is gecrediteerd. 

Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het dan weten.Â