Beantwoord

Problemen met KPN interactieve TV app op tablet

  • 24 December 2020
  • 2 reacties
  • 181 keer bekeken

Hallo,

Heb een Samsung Tablet Galaxy tab S2, met daarop de KPN ITV app.  We kijken hierop in de keuken meestal naar RTL Boulevard in het begin van de avond. Echter de laatste tijd loopt het programma na de opstart steeds vast, dan krijg ik de draaiende cursor te zien of het beeld staat helemaal stil en kan dan daarna weer wel opstarten maar dit herhaalt zich steeds weer. Dit is echt heel hinderlijk, weet iemand wat hier aan te doen is. De tablet werkt via Wifi, heb al diverse keren de app opnieuw geinstalleerd maar zonder succes.

Vast mijn vriendelijke dank

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 31 December 2020, 09:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Vossen, Dat is wel heel vervelend zeg. Ervaar je dit probleem alleen in de keuken, of loopt het beeld ook vast als je met de tablet dichter bij de Experia Box komt? Dit om uit te sluiten dat de wifiverbinding in de keuken wellicht het probleem kan veroorzaken. Mocht het dichter bij de Experia Box wel werken, dan kun je het beste de Wifi Manager doorlopen. Deze analyseert en verbetert de wifi. Allereerst zal hij een aantal metingen uitvoeren, om na te gaan hoe de situatie is, vervolgens zal hij deze proberen te verbeteren. Na deze verbeteringen zal hij nogmaals een aantal metingen uitvoeren. Als dan blijkt dat de wifi niet voldoende verbeterd is, dan zal hij vervolgstappen aanbieden, om de wifi alsnog te verbeteren.

Als het probleem ook speelt als je dichter bij de Experia Box staat, is het dan mogelijk om de iTV Online app op een ander apparaat te testen? Zo kunnen we de tablet ook uitsluiten als mogelijke oorzaak.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!