Beantwoord

Problemen met terugkijken, beeld pauzeert na ongeveer 15-30 minuten

  • 26 July 2022
  • 27 reacties
  • 370 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 3
Badge +1

@Reacher kloppen de gegevens in je profiel nog? Het klantnummer dat daar staat is namelijk van een abonnement dat ongeveer een jaar geleden is opgezegd. 

Als je een KPN abonnement hebt, wil je die gegevens dan vervangen door de gegevens van je huidige abonnement? Dan kan ik aansturing doen.

@Bram_ Ik heb profiel aangepast maar mijn provider is Budget. Ik ben bang dat ik het ook bij hun zal moeten melden, dat zal ik ook doen :)

Reputatie 7
Badge +17

@Niels22, @Marlou92 ik heb voor jullie beiden een ticket aangemaakt.

Uit overleg is gebleken dat het mogelijk in de wijkcentrale zit waarop jullie zijn aangesloten.

Ik heb deze informatie vermeld in het ticket. Ook heb ik de verdere bevindingen van de expert daarin vermeld. 

We nemen zo snel mogelijk contact met jullie op over afhandeling van het ticket. Wel wordt dit na het weekend. 

Laat je het hier weten als je nog verdere vragen hebt?