Beantwoord

Problemen met tv ontvanger

  • 5 June 2020
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Sinds enkele weken loopt het afspelen van opnames na bepaalde tijd / halverwege vast en stopt het afspelen automatisch en gaat terug naar het begin van de opname.Het kastje valt ook soms spontaan uit bij het normaal TV kijken of bij het verwijderen van opnames.Regelmatig valt ook wifi de zelfde tijd uit.

Het volgende is sindsdien enkele keren gedaan echter zonder resultaat,ook hulp op afstand van kpn is tot zover niet gelukt.

  • Ontvanger ( ARRIS VIP 5202 ) van het stroom gehaald
  • Experia box v10a opnieuw opgestart
  • Glasvezel kastje van stroom gehaald
  • Ontvanger beneden verwisseld met ontvanger boven
  • Kabel van ontvanger naar modem met andere kabel verwisseld.
  • Internet test gedaan is 40/45 Mbit/s boven en beneden ( 100 Mbit/s abonnement )
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 13 June 2020, 12:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 2

Sinds enkele weken loopt het afspelen van opnames na bepaalde tijd / halverwege vast en stopt het afspelen automatisch en gaat terug naar het begin van de opname.Het kastje valt ook soms spontaan uit bij het normaal TV kijken of bij het verwijderen van opnames.Regelmatig valt ook wifi de zelfde tijd uit.

Het volgende is sindsdien enkele keren gedaan echter zonder resultaat,ook hulp op afstand van kpn is tot zover niet gelukt.

  • Ontvanger ( ARRIS VIP 5202 ) van het stroom gehaald
  • Experia box v10a opnieuw opgestart
  • Glasvezel kastje van stroom gehaald
  • Ontvanger beneden verwisseld met ontvanger boven
  • Kabel van ontvanger naar modem met andere kabel verwisseld.
  • Internet test gedaan is 40/45 Mbit/s boven en beneden ( 100 Mbit/s abonnement )

Berry, 

Je lijkt dezelfde problemen te hebben als mijn ouders.

Is er voor jouw al een oplossing geweest?

Mickel

Michel.

Alles geprobeerd. Monteur langs geweest ( super service zoals altijd zowel van klantenservice en monteur  ) Gbic herstel uitgevoerd op 13/06 in centrale,dit moet het probleem oplossen. KPN houd dit komende 72 uur nog even in de gaten.

Berry.

@Berry V : Fijn dat er actie is ondernomen. Hopelijk is dit ook de oplossing.

@provinciaaltje : Ik zie dat mijn collega @Erik_  voor jou bezig is. Kun je zijn vragen beantwoorden in het betreffende topic: https://forum.kpn.com/internet-9/experia-box-vervangen-498564

 

 

Reputatie 2

@Berry V : Fijn dat er actie is ondernomen. Hopelijk is dit ook de oplossing.

@provinciaaltje : Ik zie dat mijn collega @Erik_  voor jou bezig is. Kun je zijn vragen beantwoorden in het betreffende topic: https://forum.kpn.com/internet-9/experia-box-vervangen-498564

 

 

Ga ik doen maar ik zag een tijdje geleden deze klacht en die komt sterk overeen  met wat mijn ouders ondervinden.

 

Ik blijf dit topic dus ook even volgen.

 

Mickel