Nadat ik de KPN TV+ app geüpdatet had op mijn iPhone moest ik een profiel aanmaken. Profiel aangemaakt en een profiel id is toegekend. Daarna heb ik op mijn iPad ook de KPN TV+ app geïnstalleerd. Ook op de iPad moest ik een profiel aanmaken. Dat zou betekenen dat ik 2 verschillende profielen krijg, 1 op de iPhone en 1 op de iPad. Ik wil graag het verzoek doen om bij een volgende update van de KPN TV+ app op een 2e apparaat hetzelfde profiel te kunnen toekennen als op het 1e apparaat, bijvoorbeeld door de mogelijkheid om op het 2e apparaat de profiel id te kunnen invoeren van het 1e apparaat, zodat je op meerdere apparaten hetzelfde profiel kunt gebruiken.
Hi en van harte welkom in de KPN community
Dankjewel voor deze suggestie, ik kan me inderdaad voorstellen dat je graag hetzelfde profiel zou gebruiken op verschillende apparaten. Ik kan geen toezeggingen doen over de uitkomst, maar we nemen je idee zeker mee ter verbetering naar onze specialisten. Hou onze Product Updates in de gaten voor het laatste nieuws over de updates, voor onder andere TV+ en de TV+ app.
Vreemd, mijns inziens zou het al zo moeten zijn dat bij het aanmelden in de KPN TV+ app de profielen geladen worden vanuit jouw klantgegevens.
Dat was bij mij in ieder geval wel zo en de profielen zijn op mijn tablet en telefoon (beide Android) dan ook exact gelijk.
Right, we hebben het voor de zekerheid even getest om er zeker van te zijn,
Hi Alexandra,
Ik heb de KPN TV+ app op de iPad verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Als ik de app open krijg ik eerst het welkomsbericht, en wat aanbevelingen zoals kijk live tv en streaming in één app, maak het persoonlijker met een eigen profiel, stel je favoriete zenders in, enz… (dit kun je ook skippen).
Daarna krijg ik een scherm met de volgende info:
- Make profile
- Privacy and personalization
- Set other preferences
Het enige wat je kunt activeren op dit scherm is een blauwe balk waar ‘Start’ op staat
Als je op ‘Start’ drukt krijg je een scherm met ‘Enter your profile name’
Je moet hier een profielnaam invoeren anders kun je niet verder.
Er is geen mogelijkheid om in te loggen.
Ik gebruik iPadOS versie 17.4.1 op de iPad
Toevoeging: ik gebruik versie 08.44.00 van de KPN TV+ app (Apple App Store)
Hi wjb,
Dat klopt, ik krijg bij het opstarten van de KPN TV+ app niet de mogelijkheid om in te loggen. Waarschijnlijk is er een verschil in de opstart van deze app tussen Android en iOS.
Als ik de app open krijg ik eerst het welkomsbericht, en wat aanbevelingen zoals kijk live tv en streaming in één app, maak het persoonlijker met een eigen profiel, stel je favoriete zenders in, enz… (dit kun je ook skippen).
Wat gebeurt er dan als je dit skipt?
Als ik dit skip kom ik direct in een scherm met de volgende info:
- Make profile
- Privacy and personalization
- Set other preferences
Het enige wat je kunt activeren op dit scherm is een blauwe balk waar ‘Start’ op staat
Als je op ‘Start’ drukt krijg je een scherm met ‘Enter your profile name’
Je moet hier een profielnaam invoeren anders kun je niet verder.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.