Beantwoord

Programma terugkijken

  • 30 March 2020
  • 9 reacties
  • 899 keer bekeken

Van 20.30 tot 21.30u is er voetbal inside op veronica. Mijn man wilde dit terugkijken (om 21.37u) nadat het programma was afgelopen. In het menu was de aflevering wel beschikbaar maar wij konden de aflevering alleen ‘verwijderen’ of ‘sluiten’. Terugkijken kon niet. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. 

Kunt u mij uitleggen waarom dit gebeurt?

Bedankt!

icon

Beste antwoord door PeterG 1 April 2020, 11:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Het betreft een opname denk ik?

Reputatie 4
Badge +1

Dat kun je blijven zeggen, maar ik weet niet wat je hiermee bedoelt in relatie tot de vraag?

Geen opnamen. Ik kan via het kpn menu naar ‘tv-gids’. Daar kan ik alle programma’s zien die geweest zijn en komen. Het programma was afgelopen maar ik kan dan terug kijken, alleen die functie was niet beschikbaar voor het programma. 
 

@Wilsophie hij kan het blijven zeggen want het heeft niets met de vraag te maken omdat niet tot het bericht behoort (het is een andere kleur). 

Badge +19

Niet alle programma's kan je terug kijken. Als het vaker gebeurt of bij een programma waarvan je zeker weet dat het kan zou je kunnen proberen de ontvanger terug te zetten naar fabrieksinstellingen. 

Of het eerder niet kon weet ik niet maar de aflevering is (hier) nu terug te kijken. Gids, uitzending selecteren, groene knop.

Lukt het niet? Herstart de ontvanger dan eens door ‘m minimaal een halve minuut uit te zetten met de schakelaar aan de achterkant.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Evelien2020, goede vraag! Het lukt bij mij op dit moment ook gewoon. Is dat bij jou ook het geval? Ik durf niet te zeggen waarom het direct na de uitzending niet lukte :-(.

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat je man het inmiddels teruggekeken heeft! :-)

Ja hij heeft inmiddels terug gekeken. Hij heeft van de week hetzelfde geprobeerd. Maar het blijkt dat wij te snel willen zijn met terugkijken, het programma is zo’n 10 minuutjes later wel te bekijken. 

Reputatie 7
Badge +30

Je kunt ze ook opnemen: die kan je zelfs beginnen als het programma nog niet afgelopen is :-).