Beantwoord

retour installatiepakket nog geen geld terug ontvangen

  • 21 December 2020
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

henk Jan koelewijn

(…) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 29 December 2020, 13:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

 

Admin: Persoonlijke gegevens verborgen i.v.m. privacy en samengevoegd met je bestaande topic. 2 topics aanmaken over hetzelfde hoeft niet

Plaats hier op her forum Nooit uw adres gegevens en uw telefoon nummer(s)!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit is voor Iedereen leesbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En kun hier over beter contact op nemen met de kpn klanten service! 

Want wij kunnen u hierbij helaas als mede kpn klanten op deze forum ook niet helpen.

Hoi @Henk jan en mirjam . Welkom op het forum.

Ik zie dat je het installatiepakket hebt teruggestuurd. Heb je ook een annuleringsbevestiging ontvangen?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.