Beantwoord

Rubberenrand afstandsbediening comfort van KPN valt uit elkaar

  • 17 February 2019
  • 2 reacties
  • 140 keer bekeken

mijn moeder heeft een senior afstandsbediening comfort omdat ze slecht ziet deze is gelijk bij geleverd met de kastjes van de kpn. nu begint van deze afstandsbediening de rubberen zijrand uit elkaar te vallen de rand scheurt als het ware en er vallen steeds stukjes uit. ze vond dat eerst niet zo een probleem maar nu is heel de onderzijde er ook uitgevallen en kan je er een beetje in kijken. het lijkt mij toch vreemd dat een afstandsbediening die goed werkt daar een rubberen zijrand gewoon scheurt en eruit valt terwijl de rest nog gewoon heel is. mijn verzoek is dan ook of deze gratis kan worden omgeruild voor een nieuwe.

groetjes marielle (dochter)
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 February 2019, 12:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede morgen wel kom op het forum. Het zal leuk zijn als kpn deze omruilt maar is het een koop afstand bediening zo ja dan weet ik het niet of ze hem gratis inruilt ikzelf hoop dat ze het doen voor u moeder. Veel succes 😉👍
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Marielle, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat de afstandsbediening uit elkaar aan het vallen is, ik begrijp dat dat niet optimaal is voor je moeder! Echter, zoals Cornelis aangeeft, is dit een afstandsbediening die je bij KPN kan kopen en die wij niet zomaar kosteloos weggeven ter vervanging. Het zit niet bij het pakket in, maar is optioneel voor klanten die het fijner vinden.

Dat gezegd hebbende, ben ik wel benieuwd hoelang deze afstandsbediening al meegaat. Het gaat namelijk altijd een keer minder goed werken bij veelvuldig gebruik. Stel dat je hem net verleden jaar gekocht hebt via onze website, dan ontvang ik graag dat bewijs van betaling en vraag ik een nieuwe voor je aan zonder kosten. Maar is hij kapot aan het gaan vanwege slijtage, dan dien je zelf een nieuwe aan te schaffen. Dit kan via onze website, apparatuurvoorthuis.nl.

Reageer