Vraag

Salora tv niet te koppelen aan afstandsbedining

  • 15 March 2024
  • 6 reacties
  • 23 keer bekeken

Alle codes geprobeerd en diverse keren gebeld! Helaas is mijn Salora tv niet te koppelen!! Ik vind dit erg jammer dat er geen juist code is. 

Bij de D3 afstandsbediening werkte de code 463, maar nu niet meer.

Ik heb nu de nieuwe afstandbediening met zwarte achterkant en heb de volgende codes geprobeerd: 005-079-088-117-118-120-148-312-328-637-313-367.

 

Jammer hoor dat KPN niet met een juiste code komt! Ik baal ervan om steeds twee afstandsbedieningen te moeten gebruiken!! …

Heeft iemand een oplossing?? Ik hoor het graag.


6 reacties

Alle codes geprobeerd en diverse keren gebeld! Helaas is mijn Salora tv niet te koppelen!! Ik vind dit erg jammer dat er geen juist code is. 

Bij de D3 afstandsbediening werkte de code 463, maar nu niet meer.

Ik heb nu de nieuwe afstandbediening met zwarte achterkant en heb de volgende codes geprobeerd: 005-079-088-117-118-120-148-312-328-637-313-367.

 

Jammer hoor dat KPN niet met een juiste code komt! Ik baal ervan om steeds twee afstandsbedieningen te moeten gebruiken!! …

Heeft iemand een oplossing?? Ik hoor het graag.

@PeterG  weet hier erg veel van, misschien wil hij je helpen @Monique1971 , ik heb hem even ingeseind.

 

Dank je, N.N.

Afstandsbediening voor TV+ box en Arris vip5202:

Probeer eens 637. Ook veel 'succes’ met code 463, 313

Instelprocedure anders dan bij D3, namelijk

houdt knoppen broncode + ok samen ingedrukt totdat rode led brandt (ca 5 seconden ingedrukt houden)

Toets de 3 cijfers niet te snel achter elkaar in!!

Lampje knippert 2x

Probeer in ieder geval “tv aan/uit” en geluidsknoppen. 

Dank je, N.N.

Afstandsbediening voor TV+ box en Arris vip5202:

Probeer eens 637. Ook veel 'succes’ met code 463, 313

Instelprocedure anders dan bij D3, namelijk

houdt knoppen broncode + ok samen ingedrukt totdat rode led brandt (ca 5 seconden ingedrukt houden)

Toets de 3 cijfers niet te snel achter elkaar in!!

Lampje knippert 2x

Probeer in ieder geval “tv aan/uit” en geluidsknoppen. 

Dank, @PeterG , ik weet dat D3 een andere instelprocedure heeft. De codes die je opgeeft 637, 463, 313 werken allemaal niet!! Ik vraag mij af of KPN een koppelcode heeft voor onze verzie tv??

Wat kpn heeft staat in de pdf. Die houden ze echt niet achter hoor. 

RESET (4) de afstandsbediening eerst eens. Daarna opnieuw proberen.

 

Reputatie 7
Badge +24

HI Monique, welkom hier. 

Zo te zien heb je de juiste stappen gevolgd om de afstandsbediening te koppelen. Helaas hebben we geen andere codes voor de Salora. Ik ben dua bang dat je helaas met 2 afstandsbedieningen zult moeten werken. 

Reputatie 1

637 werkt bij mijn ook susses

Reageer