Beantwoord

Samsung 2020 problemen opgelost?

  • 2 January 2021
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Hi All,

Omdat ik niet tevreden over de TV ontvangers (Arris) wilde ik overstappen op de interactieve KPN app. Bij mijn TV beneden (Samsung UE KU 6400 TV, Smart tv uit 2016) lukt het niet om de app te downloaden, TV is vreemdgenoeg wel “Smart” maar te oud voor de app (lees: niet zichtbaar in de zeer beperkte app store). Nu wil ik een nieuwe TV aanschaffen en overweeg ik een Samsung Frame of LG. Ik las op dit forum veel problemen met Samsung TVs uit 2020 in combinatie met de KPN app? Is dit al opgelost? Omdat het fatsoenlijk functioneren van de KPN app mijn -enige- eis is bij de aanschaf van een nieuwe Tv is dit voor mij wel cruciaal.

Ik hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 10 January 2021, 13:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@MaxVM89 Welkom op het forum. 

Het klopt inderdaad dat een Samsung uit 2016 helaas alweer te oud is voor de app. De app is ontwikkeld voor tv's na 2017. 

Op een Samsung van 2020 zou de app dus in principe goed moeten werken. Het probleem is wel dat met specifiek Samsung toestellen uit 2020 een aantal problemen zijn. 

Hiervoor zou Samsung met een update moeten komen, ik durf niet te zeggen of deze update al geweest is maar in de afgelopen maanden heb ik hier in ieder geval geen klachten meer over gezien