Vraag

Samsung monteur zegt dat de tv-ontvanger vervangen moet worden i.v.m. geluidsproblemen

  • 3 April 2024
  • 19 reacties
  • 123 keer bekeken

Goedemorgen,sinds wij een nieuwe Samsung tv hebben ,zijn er haperingen van het geluid zodat sommige woorden half verstaanbaar zijn, al vaak gebeurt zeer irritant,gisteren isĀ  er een Samsung monteur geweest alles getest,tv werkt uitstekend,oorzaak tv kastje,die moet vervangen worden,kunt U ons daarbij van dienst zijn?

Ā 


19 reacties

Reputatie 7
Badge +24

KPN gaat zomaar geen kastje vervangen op basis van wat een Samsung monteur zegt.

Welke tv ontvanger heeft u? Motorola? Arris? Of iets anders? Welk type?

Welk modem heeft u? Experiabox? KPN Box? Een v10? Of v10a?Ā 

Heeft u glasvezel?Ā 

KPN +Box en glasvezel Arris

Ā 

Reputatie 7
Badge +24

U bedoelt de TV+ ontvanger? Hoe is deze verbonden met het modem? Met een utp-kabel bestaande uit 1 stuk? Er zit niets tussen? Geen switch? Geen draadloze verbindingset? Geen DVS of Devolo?

utp-kabel uit 1 stuk

Ā 

Het is nu 2 uur geleden,heeft U voor mij een antwoord?

Ā 

Het is nu 2 uur geleden,heeft U voor mij een antwoord?

Ā 

Dit is een forum en geen real-time chatdienst @anny03Ā waar je Ć -la-minute antwoord krijgt.

Ā 

Oke begrijp ik,dan wacht ik op Uw antwoord

De wachtrij voor een KPN moderator is ongeveer 24 uur momenteel. Dan is een beller sneller. N.N. is, als ik, een helpende klant. Wij weten veel, maar aan knoppen draaien kunnen we niet.

Ik begrijp dat je bij je televisie een kastje van Arris hebt staan? Dat kunnen er 2 zijn, een met display en eentje zonder. Welke is het?

En bellen kan via:

Het gratis nummer van kpn isĀ 0800-0402Ā ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Hallo het is met display

Ā 

Oh, dat is dan de Arris VIP2952 dus. Op zich een uitstekend apparaat. Die gaan niet snel stuk.

Heb je de ontvanger al eens op een andere hdmi ingang van de tv gehad?

Reputatie 7
Badge +24

Welk modem heeft u?Ā Experiabox? KPN Box? Een v10? Of v10a?Ā 

Alleen het geluid hapert? Beeld loopt gewoon goed door?

Us geen geen soundbar of extra boxen ofzo?

Ā 

Alleen KPN box ,verder geen extra boxen

Beeld is goed

Ā 

Zijn er nog bepaalde zenders waar je ditĀ nietĀ op ervaart?

Ervaar je dit alleen bijvoorbeeld gedurende de eerste minuut dat een zender aanstaat?

Ā 

Geen idee,sorry niet opgelet,gewoon ook tijdens een film, of nieuws of wat dan ook, en dan de hele avond erg irritant

Ā 

Zet het geluid in de kpn box eens op "stereoā€.

kpn afstandsbediening: menu - instellingen - geluid - prioriteit - stereo instellen - bewaar klikken

Heb ik gedaan

Heb ik gedaan

Even afwachten of het nu beter werkt, dan maar.

Oke en anders,hier weer melding van maken?

Ā 

Ja, dan mag je je uiteraard hier weer melden.Ā šŸ™‚

Reageer