Beantwoord

Samsung Smart TV app op nieuwe Samsung The Frame start na paar keer niet meer op

  • 10 February 2020
  • 39 reacties
  • 2976 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

39 reacties

Hi @Steven27, welkom! Je bent niet de enige met dit probleem, andere klanten hebben zich ook gemeld bij het forum. Mijn collega's geven aan dat je het beste even kunt checken of de tv de meest recente update heeft. Je kunt dit controleren door via Instellingen>Ondersteuning> Software-update>Nu bijwerken. Wil je laten weten of het daarmee opgelost is?

Zelfde probleem hier. Paar dagen gewerkt, laatste software. Graag een oplossing

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Andre de Meulder, welkom! Heel irritant! Welk type Samsung heb je precies? En welke softwareversie? Dit kan je hier zien: Instellingen>Ondersteuning> Software-update>Nu bijwerken. Werkt het, als het bijgewerkt is, nog steeds niet naar behoren? Ik zie dat je je profiel al aangevuld hebt, dus laat dit nog even weten, dan maak ik een ticket voor je aan om je terug te bellen.

Ha @Andre de Meulder, welkom! Heel irritant! Welk type Samsung heb je precies? En welke softwareversie? Dit kan je hier zien: Instellingen>Ondersteuning> Software-update>Nu bijwerken. Werkt het, als het bijgewerkt is, nog steeds niet naar behoren? Ik zie dat je je profiel al aangevuld hebt, dus laat dit nog even weten, dan maak ik een ticket voor je aan om je terug te bellen.

Model is QE43LSO3TAUXXH

SOFTWARE versie is 1460.9 en up to date volgens Samsung

Reputatie 7
Badge +30

Dank! Ik heb een ticket voor je aangemaakt en je wordt binnen enkele dagen teruggebeld. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?

Goedenavond, ik heb sinds enkele dagen exact hetzelfde probleem als hier eerder gemeld. Betreft een Samsung QE43Q60R met softwareversie 1374 en up-to-date volgens Samsung. 

Badge

Hi marcia,

Ik heb mijn samsung the frame tv in oktober gekocht en heb ook al maanden problemen met dezelfde foutmelding. Ik heb ook de nieuwste software update dus daar kan het niet aan liggen.

 

groet marco

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Marco w, welkom! Wil jij dan ook je forumprofiel aanvullen met de gevraagde gegevens? Wil je daarnaast aangeven welk type Samsung je precies hebt en welke software versie draait? Dat kan je checken via Instellingen>Ondersteuning> Software-update>Nu bijwerken.

Badge

Hi marcia,

 

Yes, ik heb een Samsung QLED Frame 43LS03T (2020).

 

software type :  1460

 

alle gegevens zijn voor de rest ingevuld

 

Groet marco

Reputatie 7
Badge +30

@Marco w top! Ik heb een ticket voor je aangemaakt en er wordt binnen enkele werkdagen contact met je opgenomen. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?

Dag Marcia, 


Ook ik heb sinds gisteren ineens het probleem dat de app niet meer werkt op mijn televisie

Ik heb een Samsung 8 series 55 met softwareversie 1374

Wat kun je hier aan doen

Ter info : Alle andere apps werken wel normaal.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Wilko Cuppens, welkom! Wat jammer om te lezen dat jij hier ook tegenaan loopt! Kan je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan ga ik er naar laten kijken. Heb je de tv bekabeld aangesloten of maak je verbinding via de wifi? Het heeft hiervoor wel gewerkt, begrijp ik? Je hebt zelf niets veranderd, bijvoorbeeld het wifi kanaal gewijzigd o.i.d?

Dag Marcia,
Dank voor je antwoord.
Maar nee ik had helemaal niks veranderd aan de hele configuratie. Niet bij mijn tv, niet van mijn internet
Ik heb het probleem inmiddels wel opgelost. Jullie App dumpt om één of andere dubieuze reden en is vervolgens niet meer in staat de volgende keer normaal op te starten. Blijkbaar houdt de app die error om onduidelijke reden intern vast. 
De enige oplossing is de app van de tv verwijderen en deze opnieuw installeren.

Het werkt dan wel weer, maar wel een beetje jammer.

 

Reputatie 7
Badge +30

Vreemd! Goed dat het nu in ieder geval wel weer werkt.. Mocht je toch weer merken dat het mis gaat, laat het vooral weten. 

Reputatie 1
Badge

Hier van plan om de SAMSUNG The Frame QLED 4K 55LS03T (2020) te kopen maar zou er bijna voor vrezen dat wij ook van deze gekke problemen krijgen..:disappointed_relieved: