Beantwoord

Screenshot maken via tv.kpn.com werkt niet

  • 25 March 2024
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik zou graag een screenshot willen maken, van tv momenten. Op ned 1, 2 en 3 kan je ze wel maken met printscreen, maar op de overige zenders kan dit niet meer.  Als ik op andere zenders een screenshot wil maken, krijg ik ene zwart beeld. Ik heb mijn computer gisteren opnieuw geformatteerd, en eergisteren wilde ik nog een screenshot maken, en dat lukte. Vandaag wilde ik een screenshot maken, maar helaas. Ik heb verder nog geen ander programma op mijn computer geïnstalleerd, 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 1 April 2024, 11:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat zal waarschijnlijk geblokkeerd worden door de website/software van KPN. De content van de commerciële zenders mag niet gekopieerd worden. 

Vreemd, omdat ik een paar dagen geleden nog wel printscreens kon maken, en zelfs opnames van de commerciële  zenders. En nu ik de computer geformatteerd heb, kan dit plots niet meer. 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dan lijkt er iets verwijderd te zijn bij het formatteren, dat er voor zorgde dat het eerder wél lukte @w roumen. Als ik het zelf probeer, krijg ik ook een zwart scherm en ik kan  me niet herinneren dat dit eerder anders geweest is.

Hoe het kan dat dit je eerder wel lukte, dat weet ik dus niet precies. 

Hmm, dan lijkt er iets verwijderd te zijn bij het formatteren, dat er voor zorgde dat het eerder wél lukte @w roumen. Als ik het zelf probeer, krijg ik ook een zwart scherm en ik kan  me niet herinneren dat dit eerder anders geweest is.

Hoe het kan dat dit je eerder wel lukte, dat weet ik dus niet precies. 

(Hier w roumen weer, maar dan een ander profiel) Ik heb op een andere site van de week een voetbalwedstrijd gevolgd. En toen er een goal kwam, heb ik dat op kunnen nemen. Toen ben ik naar kpn tv waar de wedstrijd ook werd gespeelt..maar ik kreeg weer zwart beeld. Het ligt dus volgens mij aan KPN.tv

Reputatie 7
Badge +24

Ja natuurlijk ligt het aan KPN. KPN heeft dat expres zo gemaakt. Het is de bedoeling dat u het niet op kunt nemen of schermafdrukken kunt maken.

Reageer