Vraag

Seizoen en epsiode informatie niet zichtbaar in de App wel op de TV box

  • 28 April 2024
  • 9 reacties
  • 55 keer bekeken

Waarom is de seizoen en episode informatie  niet zichtbaar in de App en wel op de TV box


9 reacties

Inderdaad. In de mobiele app, nog de oude hier, alleen aflevering nummer. 

In de smart-tv app zelf dat niet. Alleen de Samsung Tizen even gecheckt. 

Onder Android-TV en tv.kpn.com nog niet gekeken. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Hvdp84 en @PeterG, werkt het bij jullie inmiddels wel? 

Net even nagekeken hier. 

 

Nee. Wel oude app nog. Alleen aflevering nummer; geen serie nummer. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Dit is een opname. Als je een aflevering terugkijkt van de afgelopen 7 dagen, zie je het dan wel? 

Daar wel 

 

Reputatie 7
Badge +24

Dat vermoeden had ik al, ik verwacht dat dit een nasleep is van de storing van dat weekend

Hallo ik heb nu nog een gekeken en de versvhillende mogelijkheden naast elkaar gezet de KPN box de App op mijn TV en de App op mijn phone/tablet. op de TV app zie ik niet de seizoen en afleveringen op de rest wel. was in de veronderstelling dat de App op TV en phone dezelfde zijn maar dit lijkt niet Heb verschillende screens gecaptured. zie onderstaande picture

 

Reputatie 7
Badge +24

@Hvdp84, scherp gezien. Ik laat dit uitzoeken en kom hierop terug zodra ik een reactie heb. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Hvdp84, zoals beloofd een terugkoppeling hier. 

Het is bekend en staat op onze to-do list, helaas niet helemaal bovenaan. Ik kan nu dus niet zeggen wanneer dit wordt aangepast, maar het komt er wel aan. 

Reageer