Vraag

Slechte service: na veel gedoe nog steeds niet goed werkende TV+ ontvanger en afstandsbedieningen

  • 11 April 2024
  • 15 reacties
  • 85 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +4

Aangezien een en ander niet werkt bij KPN TV+ heb ik eerst een nieuwe afstandbediening gekregen. De eerste die opgestuurd werd kwam in eerste instantie niet aan, toen is er een nieuwe gestuurd welke wel aankwam, en enkele dagen later kwam de eerste opgestuurde ook aan. Dus nu hier 3 afstandsbedieningen liggen.

Daarna werd er een nieuw KPN TV+ kastje opgestuurd. Echter kon ik deze niet afhalen omdat ik de oude bij PostNL punt moet afgeven zodat deze terug gestuurd zou worden en PostNL punt weigert me het nieuwe kastje te geven zonder dat ik oud kastje afgeef om op te sturen. Helaas heb ik niet zo een klein doosje, dus zou er een retour doos gestuurd worden. 3 keer eentje gestuurd en 1 is aangekomen maar wel zonder adres sticker. en deze doos is veel en veel te groot.

Nu wordt het nieuwe kastje maandag terug gestuurd naar KPN en geen idee of ik het haal om het voor die dag op te halen. Zit dus nog steeds met een niet goed werkend kastje, 3 afstandsbedieningen. Niet echt een fijne beleving van KPN TV+

Zal dus behelpen zijn met een niet goed werkend TV+ kastje.  Service van de KPN medewerkers is niet echt om over naar huis te schrijven. 

 


15 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @TMG1961, bedankt voor jouw bericht en excuses voor deze late reactie!
Afgaande op je beschrijving, verloopt dit inderdaad allesbehalve vloeiend. Wat is de stand van zaken nu? Is dit uiteindelijk nog goed gekomen?

Reputatie 6
Badge +4

Hoi @TMG1961, bedankt voor jouw bericht en excuses voor deze late reactie!
Afgaande op je beschrijving, verloopt dit inderdaad allesbehalve vloeiend. Wat is de stand van zaken nu? Is dit uiteindelijk nog goed gekomen?

Nee, doordat ik geen retourdoos had en postnl punt de nieuwe niet meegaf als ik oude niet inleverde zit ik dus nog steeds met de oude ontvanger. De nieuwe is inmiddels terug gestuurd aangezien ik na afgelopen donderdag geen tijd heb gehad om deze op te halen.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @TMG1961, bedankt voor jouw bericht en excuses voor deze late reactie!
Afgaande op je beschrijving, verloopt dit inderdaad allesbehalve vloeiend. Wat is de stand van zaken nu? Is dit uiteindelijk nog goed gekomen?

Nee, doordat ik geen retourdoos had en postnl punt de nieuwe niet meegaf als ik oude niet inleverde zit ik dus nog steeds met de oude ontvanger. De nieuwe is inmiddels terug gestuurd aangezien ik na afgelopen donderdag geen tijd heb gehad om deze op te halen.

Hoi @TMG1961, ik heb net een nieuw verzoek ingediend om je tv+ ontvanger om te laten ruilen. Houd je mail en sms even in de gaten!

Reputatie 6
Badge +4

En we weer hetzelfde dat ik eerst eens een doos moet gaan zoeken of kopen want ik krijg de nieuwe niet mee als ik de oude niet inlever.

Reputatie 7
Badge +12

En we weer hetzelfde dat ik eerst eens een doos moet gaan zoeken of kopen want ik krijg de nieuwe niet mee als ik de oude niet inlever.

Klopt, je dient de oude ontvanger inderdaad wel in te leveren @TMG1961. Je kunt hiervoor gewoon een willekeurige doos gebruiken. Vaak hebben ze bij de Supermarkt genoeg dozen liggen die je zo mee kan nemen. 

Reputatie 7
Badge +20

Zie ook hier, gaat dat moet over hetzelfde?

Reputatie 6
Badge +4

En we weer hetzelfde dat ik eerst eens een doos moet gaan zoeken of kopen want ik krijg de nieuwe niet mee als ik de oude niet inlever.

Klopt, je dient de oude ontvanger inderdaad wel in te leveren @TMG1961. Je kunt hiervoor gewoon een willekeurige doos gebruiken. Vaak hebben ze bij de Supermarkt genoeg dozen liggen die je zo mee kan nemen. 

Dan heb je een kastje van 10x10x2 cm en dat zit dan in een doos waar er met gemak 20-25 in kunnen. En wat krijg je dan, ja sorry meneer maar hij is beschadigd bij ons aangekomen en u dient hem te betalen. Nee daar pas ik voor.

Reputatie 7
Badge +20

En we weer hetzelfde dat ik eerst eens een doos moet gaan zoeken of kopen want ik krijg de nieuwe niet mee als ik de oude niet inlever.

Klopt, je dient de oude ontvanger inderdaad wel in te leveren @TMG1961. Je kunt hiervoor gewoon een willekeurige doos gebruiken. Vaak hebben ze bij de Supermarkt genoeg dozen liggen die je zo mee kan nemen. 

Dan heb je een kastje van 10x10x2 cm en dat zit dan in een doos waar er met gemak 20-25 in kunnen. En wat krijg je dan, ja sorry meneer maar hij is beschadigd bij ons aangekomen en u dient hem te betalen. Nee daar pas ik voor.

 

Betalen?

Wat bedoel je met betalen?

De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) krijg je in bruikleen van KPN.

Hier klopt iets niet.

Reputatie 6
Badge +4

En we weer hetzelfde dat ik eerst eens een doos moet gaan zoeken of kopen want ik krijg de nieuwe niet mee als ik de oude niet inlever.

Klopt, je dient de oude ontvanger inderdaad wel in te leveren @TMG1961. Je kunt hiervoor gewoon een willekeurige doos gebruiken. Vaak hebben ze bij de Supermarkt genoeg dozen liggen die je zo mee kan nemen. 

Dan heb je een kastje van 10x10x2 cm en dat zit dan in een doos waar er met gemak 20-25 in kunnen. En wat krijg je dan, ja sorry meneer maar hij is beschadigd bij ons aangekomen en u dient hem te betalen. Nee daar pas ik voor.

 

Betalen?

Wat bedoel je met betalen?

De Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) krijg je in bruikleen van KPN.

Hier klopt iets niet.

Als die beschadigd aankomt krijg ik de rekening hiervoor en daar heb ik geen zin in.

Reputatie 7
Badge +20

@TMG1961 

Nee, je krijgt geen rekening van KPN.

Want jij kan er toch niets aan doen dat je hem beschadigt hebt ontvangen??

Het is wel verstandig om het aan KPN door te geven, liefst met foto's.

Reputatie 6
Badge +4

@TMG1961

Nee, je krijgt geen rekening van KPN.

Want jij kan er toch niets aan doen dat je hem beschadigt hebt ontvangen??

Het is wel verstandig om het aan KPN door te geven, liefst met foto's.

Ik heb het niet over beschadigd ontvangen maar als de ontvanger die ik terug stuur beschadigd aankomt.

Reputatie 7
Badge +20

@TMG1961

Nee, je krijgt geen rekening van KPN.

Want jij kan er toch niets aan doen dat je hem beschadigt hebt ontvangen??

Het is wel verstandig om het aan KPN door te geven, liefst met foto's.

Ik heb het niet over beschadigd ontvangen maar als de ontvanger die ik terug stuur beschadigd aankomt.

 

Als je hem netjes en stevig inpakt, moet hij goed aankomen.

Als de doos te groot is, kan je er altijd wat papier (kranten, folders, etc) om heen doen.

En met tape goed dichtplakken, zodat de doos niet vanzelf open kan gaan. 

Zorg wel dat je retour bon er goed bij zit. 

Reputatie 6
Badge +4

@TMG1961

Nee, je krijgt geen rekening van KPN.

Want jij kan er toch niets aan doen dat je hem beschadigt hebt ontvangen??

Het is wel verstandig om het aan KPN door te geven, liefst met foto's.

Ik heb het niet over beschadigd ontvangen maar als de ontvanger die ik terug stuur beschadigd aankomt.

 

Als je hem netjes en stevig inpakt, moet hij goed aankomen.

Als de doos te groot is, kan je er altijd wat papier (kranten, folders, etc) om heen doen.

En met tape goed dichtplakken, zodat de doos niet vanzelf open kan gaan. 

Zorg wel dat je retour bon er goed bij zit. 

Welke retourbon? Die heb ik nooit gekregen. 

Reputatie 7
Badge +20

Je moet hem meteen inleveren als je de nieuwe krijgt begrijp ik.

Dat heb ik zelf nooit gehad. 

Dan denk ik dat bij het ophalen, de papieren er ook zijn.

Reputatie 6
Badge +4

Je moet hem meteen inleveren als je de nieuwe krijgt begrijp ik.

Dat heb ik zelf nooit gehad. 

Dan denk ik dat bij het ophalen, de papieren er ook zijn.

Toen ik de vorige keer de ontvanger wilde ophalen zat er niets bij. Geen papieren, allen de ontvanger in een smal doosje.

Reageer