Vraag

Smart tv afstandsbediening nodig om tv te kunnen kijken naar KPN afstandsbediening

  • 3 April 2024
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Badge

Hallo heb sinds 2 dagen nieuwe smart tv van Philips nu heb ik mijn kpn afstandsbediening gekoppeld maar als ik de tv en m'n kpn kastje afzet en daarna weer aan dan komt het beeld vd smart tv op beeld met alle apps en moet ik dus eerst op tv-kijken drukken vervolgens op hdmi1 om weer bij kpn uit te komen? Kan dit ook.anders dat meteen naar kpn tv kijken gaat dit deed hij namelijk wel met m'n oude tv? Ik hoor graag of iemand een oplossing heeft? Gr danielle 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedeavond beste dat had ikzelf ook de oplossing was de instellingen van de tv zelf. 

Badge

Goedeavond beste dat had ikzelf ook de oplossing was de instellingen van de tv zelf. 

Hoi en wat moet ik dan aanpassen onder instellingen?

Reputatie 7
Badge +9

Laatste beeld instellingen ikzelf heb een Sony bravia  maar ik weet niet van de instellingen van Philips het is het proberen waard succes. Fijne avond 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Daantjevandegeer, welkom! Dit is inderdaad een aanpassing die je in de tv kunt doen. Wellicht eens met Philips contact opnemen? Hopelijk hebben zij de oplossing voor je :-).

Reageer