Vraag

Software download ineens overdag ipv 's nachts

  • 24 July 2019
  • 13 reacties
  • 641 keer bekeken

Wat een tijd om nieuwe software te installeren! Gebeurt dit niet meestal ‘s nachts? Wat is er nieuw?





Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

13 reacties

Download natuurlijk. 😉
Reputatie 7
Badge +22
Download natuurlijk. 😉
@Casey zou jij dan even willen kijken welke software versie het is? En deze op jou topic willen plaatsen? 🤔 Ben nu ook wel benieuwd eigenlijk. Ik heb nu deze versie:

‘t Zelfde dus.


Reputatie 7
Badge +22
@Casey apart dat ie dan een update gaat uitvoeren, ik heb deze software er al een tijdje op staan. (4K ontvanger) Welke ontvanger heb jij dan? 🤔
Topic is van 3 uur geleden staat de ontvanger altijd op standby of echt fysiek uit? Heb je de ontvanger toen net aangezet? Hier op mijn Arris(Telfort) is deze er sinds gister zichtbaar zit jij met jouw 4 k ontvanger soms in de test groep Dennis?
Geen 4K. Staat altijd op stand by. Stond al enige tij aan, Tour de France gekeken en 4 uur geleden opeens de update.
Wat is er nieuw aan deze update?
Weinig byzonders hier de tekst zoals op het Telfort forum staat te lezen.

Er komt deze maand weer een update aan, deze keer zijn er meer beveiligingsupdates en een verbetering voor terugkijken. Sommige mensen merkten bij het terugkijken van programma's dat deze niet doorgespoeld konden worden. Nadat deze update is uitgebracht zal dit beter gaan.

Afgelopen nacht is deze update naar de testgroep uitgebracht, er wordt nu gekeken of het goed werkt. Als dat zo is zal de update tussen 23 en 25 juli voor iedereen beschikbaar worden.
Je kunt de nieuwe firmware herkennen aan versienummer 7.3.74_1.
Het is dan ook geen oplossing maar een vraag die updates horen niet rond 10 uur in de avond plaats te vinden dat is niet gebruikelijk. Staat de ontvanger stroomloos dan is dat de trigger om de software opnieuw te laden.
Ik heb ook software versie 7.3.74_1 maar heb nu last van haperend beeld. De audio loopt door maar het beeld blijft met enige regelmaat even hangen.
Als ik terugspoel in het afspeelt buffer blijft hij daarna op andere plekken hangen dus de problemen lijken niet in de (gebufferde) data zelf te zitten. Soms ook blocking artefacten.

Hebben hier meer mensen last van?
Is dit een bekend SW probleem?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Casey, Dit is niet gebruikelijk nee. Zo te lezen hebben andere gebruikers de update wel in de nacht gehad. Ik zal eens navraag doen om te achterhalen waar dit aan kan liggen.

@Robvg, Heb je jouw ontvanger al eens een reset gegeven? Hopelijk gaat het dan goed.
@Marina_ bedankt, ik had al veel geprobeerd, maar reset nu Glasvezel ontvanger en KPN router en dat daad wonderen! Alles werkt weer als vanouds.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Robvg , Goed dat je dit ook nog geprobeerd hebt en dat het weer als vanouds werkt. Als je later toch nog vragen hebt, horen we het graag. Fijn weekend gewenst!

Reageer