Beantwoord

Spontane meldingen herinneringen van gestarte programma's die ik zelf niet ingesteld heb

  • 26 June 2021
  • 30 reacties
  • 423 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ccschaft, naar aanleiding van onze privé conversatie heb ik de terugkoppeling ontvangen dat jouw ontvanger momenteel gemonitord wordt en dat je aan de bel kunt trekken bij Fred als dit probleem weer terug komt. Top geregeld, je bent daar in hele goede handen! 

Reputatie 7
Badge +10

@Maja_  Ik zat vol verbazing mee te lezen en bedacht me of het een idee om, tot er meer bekend is, een nieuwe afstandsbediening op te sturen en te kijken of er dan nog herinneringen worden ingesteld? 

Reputatie 7
Badge +20

Bijzondere situatie he @Anneke-Anna :thinking: Als de software mensen het idee hadden dat dit probleem veroorzaakt zou kunnen worden door de afstandsbediening, hadden we ongetwijfeld al lang te horen gekregen dat we dat uit hadden moeten sluiten voordat er zo'n uitgebreid onderzoek in gang zou zijn gezet. Heel goed meegedacht, maar we zullen het probleem dus niet in die hoek moeten zoeken!

Badge

Geachte @Maja_ ,

Hierbij wil ik mededelen dat ik al bijna 2 maanden sinds de monitoring van mijn TV geen spontane meldingen geeft. Geen herinnering van allerlei programmas. Alles lijkt nu normaal te gaan.

Ook is een keer de stroom afgegaan bij mij thuis. Ik weet niet of dat invloed heeft gehad op de monitoring.

Mvg @Ccschaft 

Reputatie 7
Badge +19

@Ccschaft Wat fijn om te horen! Maja heeft even vakantie, vandaar dat ik weer in je topic reageer. Je weet ons te vinden als je iets opmerkt of als je vragen hebt.